Public bathroom
Ek Sardr Public Bathrom Gia
Aur 2 Ghanty Bad Nikla
Bahr Betha Jamadar Bola:
40 Rupy
Sardar Bola:
Me Tatti Keti Aa
Yahoo Ty Chat Nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
BV-Mera Manna hai Shadi ek lotery Hai
Pati-Mai aisa nahi manta
BV-Kyu
Pati-Qki lautry me dobara kismat azmane ka
mauka jo milta hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har taraf padhai ka saya hai
Kitabo main sukh kisne paya hai
Ladke to jate hai tution ladkiyan dekhne
Aur sir kehte hai dekho itni barsat mai ladka padhne aya hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband:Tmhari roz roz ki frmaisho se me tang a gya hon is liy khudkushi krne ja raha hon
wife: 1 black saree to dila de
iddat k dino me kya pehongi:
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki Taang me Gehra Cut lag Gaya:
.
Nurse: Is Mai 10 Tankey Lagenge.
.
Pathan: Kitna kharcha hoga?
.
Nurse: 3000
.
Pathan: Tanka Lagwana Hai.
.
Karhai Nahi Karwani.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay
1. Jo Moo per Jhoot bolay…
.
2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye.
by Pak101.com (few years ago!)
denge Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey. Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
BF ki call ka 4 ghantey wait karne
ke bad GF ne arz kiya hai
INTEHA HO GYI INTEJAR KI
.
.
.
.
.
MAA ki Ankh aise Pyar ki
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Mujhe Acchi Ladki Dila Do..!
GOD-Tu Muslim He To KATRINA..
Hindu He To BIPASHA..
Christain He To GENELIYA..
Bol...Tera Naam?
Boy-Abdul Rambhau Disouza!
by Pak101.com (few years ago!)
So, you are distantly related to the family next door, are you?
Banta: Yes, their dog is our dog's brother
by Pak101.com (few years ago!)