I M Already Married

Santa Kissed His Girl Friend In The Park

Girl: Plz Ye Sb Shadi Se Pehle

Santa: Dont Worry Darling
I M Already Married

by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mainu Koi Fark Nahi Padta

Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ko Khali msg Aaya

Ek Sardar ko Khali msg Aaya
Sardar nai usi number per call kar k kaha:

pai G! Twano maloom hai???

Twady Mobile di INK khtam ho gae ae....

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?

Sardar: Yaar main ink lagayi hai.

Man: Uh kyon? Sardar: Kyon k aaj kal BLUE TOOTH bahut mashur hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wi-fi Signal

Kal Achanak wi-fi ka signal band ho gaya, fir kuchh chhanbin karne par pata chala ki.....
.
.
.
.
.
.
.
padosi ne bill nahi bhara. Duniyan me bhi kaise kaise kangal aur Gair Jimmedar logg bhare pade hai.
Pura Din kharab ho gaya yaar.....

by lescol (few years ago!)
Overtime Karna Bechare Ki Majburi Hai

Ek Aadmi Ko Din Mein Sote Hue Ek Machhar Ne Kaata.

Aadmi Hairan Hote Hue Machhar Se Bola: “Tum To Raat Ko Aate The?”

Macchar Ne Kaha: “Kya Karoon Saahab Ghar Mein Maan-Baap Bimaar Hai Ek Choti Bahan Hai Jiski Shadi Karni Hai Ladke Walon Nai Dahej Mein Ek Liter Khoon Maanga Hai Isliye Overtime Karna Pad Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
MATHS me kyo ni bolte

STU:Sr sb log HINDI ENG. me bolte hai MATHS me kyo ni bolte?
........
TCHR:Jyada 3 5 na kr
9 2 11 ho le
Ni to 4 5 dhr dunga to
6 k 36 dikhne lgenge.....

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Titanic

Wen Titanic Was Sinking,
A Man Asked To Sardarji:
How Far Is Da Land

Sardar : 2 Kms

Da Man Jumps Into Da Sea Nd Ask: Vick Wa?

Sardar: Downwards

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to Pathan Ap ko kelay ka chilka

Doctor to Pathan Ap ko kelay ka chilka nazar ni aya jo ap phisal gae?

Pathan: Hum paon rakh k dekh raha tha k chilkey me kela to nhi ha:-|:-

by Mohammad Ali (few years ago!)
Railway Interviewer And Santa

Railway Interviewer To Santa.
Interviewer: “Agar Do Gaadiyaan
Ek Line Pe Aa Gayi To Kya Karoge?”

Santa: “Jee, Red Light Dikhaunga”

Interviewer: “Red Light Na Ho To?”

Santa: “Torch Dikhaunga”
Interviewer: “Torch Na Ho To?”

Santa: “Apni Red Shirt Utaar Kar Dikhaunga”

Interviewer: “Shirt Bhi Red Na Hui To?”

Santa: “Fir Main Apne Bua Ke Ladke Ko Bulaunga”
Interviewer Hairani Se: “Wo Kyun?”

Santa: “Jee, Usne Kabhi Trainon Ki Takkar Nahi Dekhi Na“

by Pak101.com (few years ago!)
Jab germi perti hai

Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook