Khud Ko Kr Nalayak Itna
Khud ko kr nalayak itna ki koi b book padne se pehle,
uska har panna tumse khud puche
beta tabiyet to thik hai na?
aaj kaise yaad aa gaye hum....
by Pak101.com (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
SANTA in court(sad): Bachpan
me agar maa ki baat suni hoti to aaj yeh din na dekhna
padta.:(:'(
JUDGE: Kya kehti thi maa?:/
SANTA: Judge sahab aap bhi
kya baat kar rahe hoo
Jab baat hi nahi suni to kaise bataau ki kya kehti
thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor amir lok ke ghar mein chori karne gaya. Trunk pe likha tha “Trunk ko todne ki jaroorat nahi hai, 156 number press karke sahmne vala lal
batan dabao, trunk khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor us lok se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Rozana Apne Padosi Ki Bell
Baja K Bhag Jata Tha
Ek Din Padosi Ne Pakad Kar Pucha-Ye Kya Harkat
Hai?
RAAZ-Mai Miss Bell Marta Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha! chotha mai karna bhool gia! paanchwa mujhe nazar nhe aya! chatta paper ki pichle taraf tha, maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa: Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..
by Pak101.com (few years ago!)
Height of physics:
A conductor kicks an old man out of the bus.
Police sends counductor to jail nd gave him shock bt he had no effect..
Why..?
-
-
-
-
Bcoz he ws a BAD conductor :P:D
by tahir bashir (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in ur hands allday.
Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Principal -Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 rs fine, 2nd time 200 rs. Fine and 3rd time 500.
Munna bhai -Monthly paas ka kya lega mamu
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar went for a Art Exhibition.He shouted at art ..”Oh My GOD what a worst picture”.
Exhibitor: Excuse me , It’s a mirror..
by hearthackervsgirls (few years ago!)