public toilet

RAAZ public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai
or Tm yha bethe ho?

RAAZ niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rhe he

by Mohammad Ali (few years ago!) / 904 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Kh

GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Khaali Bartan Me Spoon Firaane Laga..

Judge Ne Us Se Pucha-
Kya Bana Rahe Ho?

GOLU Bola- ULLU -SOHAIL

by Pak101.com (few years ago!)
Apni mat waj jandi aye

Nargispeer k paon choo kar boli:

“baba ji koi changi mat deo”

Peer ji:

“O bibi burka pa k aaya kar

Tennu vekh k te peer di apni mat waj jandi aye..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar khoti ko kiss ker rha tha

Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Breaking news by Geo

Breaking news by Geo : ”
Wazarat E Bijli nay load shedding khatam krnay ka elaan . . . . ”
Sorry,
Abhi itna he suna tha,
K light chali gayi.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Oopar aasman hai

Oopar aasman hai
Niche sagar hai,
Aur ek bander isse
Shayri samaj kar parh raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka kela khana

Pathan kela bagir chele kha raha tha kisi ne kha cheel to lo
pathan chelne ka kia faida hai mujhe pata hai k andar kela hai

by Sabir shah (few years ago!)
Teacher:"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?

Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur
Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna
Kehte Hen"!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marasi Karely leny gia

Marasi Karely leny gia
Shopkeepr sabzi ko pani lga rha tha
Marasi kafi dair intezar krta raha or Ghusay sy bola:

Jy inhan nu Hosh aa gai ay te 1 kilo tol dy..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar told his son

Sardar told his son:
‘‘o tu ghabra mat,
tu to sher da puttar hai.‘‘

Beta:‘‘papaji,Class teacher bhi yehi bolti

Hai k tu kisi jaanwar ki
Hi aulad hai‘‘

by Pak101.com (few years ago!)
Ravan to Doctor

Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook