Aap Mere Papa Ko Nahi Jaante
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Banias son: Kuch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Baniss son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by Pak101.com (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Dad : Ess Baar exam me paas ho ya fail BIKE zarur dilaunga.
Son : Kaunsi bike?
Dad : Pass he to “APACHE”
college jane ke liye.
Fail hue to “RAJDOOT” dood bechne ke liye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shadi ki 14th ANNIVERSARY pe HUSBAND gehri soch mein tha.
Wife: Kya soch rahay ho?
Husband: Yad hai,
Jub tumharay abbu ne date pe pakra tha,
Or kaha tha,
Ya to meri beti se shadi kro,
Ya 14 saal k liye Jail jao,
Wife (smiles): Yes
Husband: Agr Main sahi faisla kerta to,
ajj Azaad ho jata
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: aadhi rat ko wife se, wife ji aik dam se
marna behtar hai ya, dam ghut ghut ker marna
Wife: Aik dam marna behter hai.
Husband: Acha to phir apni dosri tang bhi mare
oper rakh do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar ko Pathanoo Ney Bohaat Mara:
.
Kyon K
.
Usne Video Shop Per Ja Kar,
.
Sirf Itna He Kaha
,
,
,
MY NAME IS KHAN
by Pak101.com (few years ago!)
elephant to ant
elephant-kahan jaa rahi ho?
ant-dress silwa
elephant-kapda bache to mere liye bhi kuch silwalena
by Pak101.com (few years ago!)
BV se larayi khatam hoi?
1 dost: BV se larayi khatam hoi?
2nd dost: gutne taik k mere pass ai thi
1st: ussney gutne taik kay kia kaha?
2nd: yehi key bed k nichey se nikal aao khuch nahi kahongi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mama ne nayi swift car li,
Swift car k peche likhwaya
"Saawan Ko Aane Do"
Peche se truck ne thok diya,
Truck par likha tha
"aaya saawan jhoom ke"
by Pak101.com (few years ago!)
Poltri Farm Malik
Poltri farm malik ne sub murghiyon se kaha AGAR TUM SAB NE 2, 2 ANDAY NA DIYE To TUM sub KO kat DONGA…
agli subah sAb ne 2, 2 andy diye,
magar 1 ne 1 anda diya…
Malik: TUM NE 1 KY0N DIYA?
us ny kaha: JANAB YE B APK DAR Ki WAJA SE DIYA HAY,
warna me to MURGHA hoñ….:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur 1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai? Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k baitha hai.:-|
by Pak101.com (few years ago!)
There are 3 types of most
popular mills in Pakistan
1- Sugar Mill
2- Cloth Mill
Tu zara mujhe bahar mill ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)