MOSQUITO and a FLY
Santa: What is ANOTHER difference between a MOSQUITO and a FLY?
Banta: A FLY can FLY but a MOSQUITO cannot MOSQUITO!
by Pak101.com (few years ago!) / 1047 views
Similar Jokes
Mom: Kahan Gaye the Tum ??
Child: .........
Mom: Bolo Kahan gaye the?? =/
Child: .........
Mom: Bologe ya Main Bataun ?? =@
Child: .........
Mom SLAPS !!! =(
Child *Crying*
Mom: Chalo Batao Ab ??!!
Child: Oh mummy main........... .
Mom: Chuppp.. Mere Aagey
Zubaan matt Chalao..
by Pak101.com (few years ago!)
For pepsi "shahrukh"
For coke "aamir"
For mirinda "vivek"
For fanta "rani"
& For Thums Up "Akshay"
Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa after interview: Everything went fine till
the time he asked me for my testimonials. I guess
I showed him the wrong thing!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q:Wo Konsi Ek Baat Hai Jo Hazaroon Saal Pehle Bhi Students Kehte The, Aaj Bhi Kehte Hain Or Qayamat Tak Kahengay ?
.
.
.
A:"Buss Kal Se Parhai Start Karunga'':-D
by Pak101.com (few years ago!)
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..
“Bechaarii”
Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati:Ab Jhagda Band Bhi Karo
Mai Shanti Ke Sath Rehna Chahta Hu
Patni: Ha, Jaao
Mai Bhi Shyam Ke Sath Rehna Chahti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Autowaala: sorry sir, meter daalna bhool gaya.
santa: problem nahi hai. main bhi apna purse bhool aaya. chodo
by Pak101.com (few years ago!)
First Boy:
Mujh se panga na le, main sher da puttar h0on…!
Second Boy:
Yaar,ek baat to bata, Sher ghar aaya tha,ya anti jungle gayi thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi
beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Tanveer Hussain (few years ago!)