Teacher- TAJ MAHAL kisne banaya tha?
Teacher- TAJ MAHAL kisne banaya tha?
santa- Ji, KARIGAR ne
Santa- Mera matlab hai
Banvaya kisne tha?
.
.
.
Santa- Ji, THEKEDAAR ne
by Pak101.com (few years ago!) / 1116 views
Similar Jokes
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS
“NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki... 2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Operation Se Pehly
Doctor Ne Phoolon K Har Mangwaya,
MAREEZ:Ye Kis Liye?
Doctor:Mera 1st Opertion Hai
Agar Kamyab Hua To Mere Liye
Warna Tumhare Liye;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Difference Between Thoughts Of Imran Khan And Imraan Hashmi.
Imran Khan: “If You Give Me 100 Young Boys, I Can Change The Nation”
Imraan Hashmi: “If You Give Me 100 Young Girl, I Can Create Another Nation“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar subah subah jogging karne ke liye nikla
apne kutte ke sath.
Rudra: Oye yeh subah subah gadhe ke saath kaha
jaa rahe ho?
Sardar: Oye yeh gadha nahi kutta hai.
Rudra: Oye main kutte se hi pochh raha hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi
jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri
offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h
REGMAL lelo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar owr Pathan pani peeny gaye, tu glass ulta para tha
Sardar: Eska moo hi band hai
.
Pathan: Neche se bhi toota hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by HAQ (few years ago!)