Bal Girne Ki Fikr Se

Sardar: Yar Mere Bal Boht Gir Rahe Hain

Frnd:Wo Kyun?

Sardar: Fikr Se?

Frnd: Konsi Fikr Hai Tume?

Sardar: Bal Girne Ki Fikr Se

by Pak101.com (few years ago!) / 1072 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Are you Joking

Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
A lucknowiNawab meets GOLU

A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta
hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho

by Tanveer Hussain (few years ago!)
In a football match

In a football match.

Lalu: Ye log ball ko pair kyun maar rahe ne?

Sardar Ji: Goal kare he liye.

Lalu: Par ball to pehlan hi gol hai, aur kitni gol karengey ?

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj He To Hum Aaya Hai.

Ek Pathan ka School mai New Admission Huwa:

Teacher: Batao Allama Iqbal kon hain?



Pathan: Hum ko kya Pata Kon hai?
Aaj He To Hum Aaya Hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki english banao

Teacher to Santa: is line ki english banao,
usne apna kaam kiya or karta hi gya.

Santa: He done his work and done dana dan done dana dan…

by Pak101.com (few years ago!)
Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?

Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?


Pathan: 3


Molvi: Shabash Kon Kon Se?

.
.
.

Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Can U tell me Exactly, where is ur heart?

Biology Ki Miss:

Grlz
Can U tell me Exactly,
where is ur heart?

All Grlz
Shouted Loudly:

“MUSHTAQ”
K
PaaSs!

Teachr Smiles
&
Says:

Mera B..
1 ajnabi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sharmaji Barae Bade Kamaal Ke Hai

2 Sharmaji chess Khel rahe The

1st sharmaji - Bahut ho gaya ,ab khel band karte hai

2nd -thik ha , wais bhi tera ghora aur mera hati hi bacha ha.

by Pak101.com (few years ago!)
Bill Gates: Hamare country mein

Bill Gates: Hamare country mein log aaj-kal email se shaadi karte hain.

Funniest Laloo Yadav: Bill Sahib Ji, hamare Bihar mein to sirf female se hi shaadi karte hain.

by Pak101.com (few years ago!)
modern day break up

Modern Day Break Up..
Gal: I Wanna Break Up With U..
Boy: Why??
Gal: Bcoz U Didnt Comment On My Pic On
FACEBOOK!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook