Funny Girlriend to Funny

Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera
Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera
sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya
Adopt ?

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 960 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Madam your husband needs

Doctor: Madam, your husband needs rest and please so here are some sleeping pills.

Wife: Doc, when should I give them to him?

Doctor: They are for you.!!

by Pak101.com (few years ago!)
Ladki ko chidate hue

Santa- Ladki ko chidate hue, or sohneo ki Haal chal hai twade?
Ladki-(Gusse me) jo teri bhen ka hai, Santa-(hass ke) wo to maa banne wali hai.

by Pak101.com (few years ago!)
BV -Wo Aadmi Muje Dekh K

BV -Wo Aadmi Muje Dekh K Muskura Raha H

Pati-Jrur hasega,jb maine pehli bar tumhari shakal dekhi thi to Mai b 3din tak Apni hasi nai Rok paya tha

by Pak101.com (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,

Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,

Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...

Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart

Santa on call:hi swtheart,
kya kar rahi ho,

Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi hu
aur tum.
.
.

Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini…….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I am afraid

Customer: I am afraid your make of car does not
suit us. My fiancee cannot reach the brakes and
the steering-wheel at the same time.
Salesman: But sir, the car is perfect. Why not try
a new girl?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola

Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked

by Pak101.com (few years ago!)
FaQeer:Ek rupay de do

FaQeer:Ek rupay de do.
Lady: Sharam nhi aati itne smart handsome nojawan ho k bheek mangte ho!

FaQer:Acha janab phir 1 pappi hi dy do.

by Pak101.com (few years ago!)
Qanoni joke:

Qanoni joke:

Vote dalne ke liye 18 saal umar
Or
Shadi ke liye 21 saal umar hona zaruri ha

Yani k

B.V sambhalna mulk sambhalne se ziada mushkil kaam hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan

Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan He Aaye Hoye They
Khana Start Hua Tu
Eik Pathan Ne Plate Pe Tissue Paper Dekh Kar Socha
Shayd Yeh Bhi Koi Khanay Ki Cheez Hai?
Jesay He Wo Khanay Laga
Us K Sub Dost Ek Aawaz Mein Chillane Lage
“Oye Yeh Mat Khana”
.
.
.
.
.
.
” Bilkul Pheeka Hai”,.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook