yaar me kal Bitch per
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep your study ahead.
by Pak101.com (few years ago!)
After Finishing Mbbs
Sardar Starts His Practise!
He Checked His First
Patient’s Eyes,Tongue & Ears By Torch &Finally He Said Battery Ok
by Mohammad Ali (few years ago!)
Change Cannot Be Found,instead Change Must Be Brought By You."
Superb Lines By Rahul (Canteen Wala)
means. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meherbani Karke Khule Paise De..
by Pak101.com (few years ago!)
R u agree-
Call summary
Boy to boy= 00:00:59
Boy to mom= 00:10:30
Boy to dad= 00:02:36
Boy to girl= 01:15:01
Girl to girl= 00:29:59
Girl to boy= 00:00:05
by Zia Rasool (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Question: Dhoni asks Rohit to bring a Pepsi. Rohit brings the bottle, but takes it directly to Shewag.
Why?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Because Shewag is an opener.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl boy se : apne bal to dekho jaise ghass ugi ho,
boy:isi lye itni dair se soch raha hun bhaince mere samne kiun khari hai
by Sabir shah (few years ago!)
Patni Aapne Pati Se- Dekh Lena Tumhe Nark Mein Bhi Jagah Nahi Milegi..
Pati- Achcha Hai, Mai Bhi Har Jagah Tumhare Sath Nahi Jaana Chahta.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Husband: Kya karun…, khushi ke mare kuch samaj hi nahi aa raha…
by khalid hussain (few years ago!)
Friend1: Why are you so worried?
Friend2: Yaar I had a domestic dispute with my wife.
And she said that she will not interact with me for 30 days.
Friend1: Then you should be a happy one.
Friend2: No dear today is the last day
by Pak101.com (few years ago!)