Meri Bv Pani Se Bohat Darti Hai
Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai
Friend: Acha Wo Kese?
Sardar:
Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
A policeman caught a Pathan driver stopping the bus at the road and began asking questions:
Policeman: “Tumne bich road pe bus Kyun rok di?”
Pathan: Hum seher mein naya aaya hai magar Kanoon nahi torta! Woh samne dekho likha hai “Bus Stop” Toh humne rok diya
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik Naukar say:
yeh tum kisi bhi kaam k liye jaatay ho to wapas aanay main
2 - 3 ghantay kyun laga daitay ho. ?
Naukar:
sahab aap nay he to kaha tha k bijli ki tarah kaam karna ..
by Pak101.com (few years ago!)
EMOTIONAL ATYACHAR
Raat ko 12 bje ladki ne BF ko call kiya or kaha
Mere ghar par koi nahi hai
Boyfriend uske ghar gya
Sach me koi nahi tha
Tala laga tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.
1 din Lift khrab thi, Unhon ne Sirrhiyon se uper janey ka faisla kiya.
Boriyat se bachney k liye ye Decide kiya k
1st Friend kisi Jung ki story sunaye ga,
2nd koi Funny story, aur
3rd koi Sad story.
1st ne Jung ki story sunai aur 50 floor tak pohanch gaye,
2nd ne Funny story sunai aur wo 99 floor tak pohanch gaye,
Phir 3rd Sad story sunaty houy rony lga aur kaha k GADI DI CHABI FLAT VICH REH GAI A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mohammad Ali (few years ago!)
Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne
aur jab wapus aya tho logo ne usey poocha ke kya
seeka hai thumne tho bola "BIJLEE RALA BIJLEE
LARA!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In America,
A Memon’s Wife On Phone
Talking To Her Sister In Pakistan
Her Husband Came And Shouted:
Ae Zubeda, In K Puch Ta
In K Khabar Uuni Wife: Kuro Puchaan?
Memon:Kair Chui Vi K Pepsi
Te Panj Rupya Ocha Kari Dyo?:-
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar apne GF kay paas jata aur baar baar gir jata. Jub who tesre dafa girra to us ke GF kehte sardar jee aap yeh kya ker rahe hain? Sardar kehta: I am falling in luv with you.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost asked to sardar:Truck Dekh Kr Tum dar Q
jatay Ho?
Sardar replied: 1 Truck Driver Meri Biwi Ko Le Kr
Bhag Gaya Tha..
Hr Bar Lagta Hai Jesay Usko Wapis Krnay Aya Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Bhagwane suit bada sohna paya hai.
Jeeto: Thank u G
Santa: Lipstick badi sohni laayi aa.
Jeeto: Thank u G.
Santa: Shingaar v sohna kitaa aa.
Jeeto: Thank u G
Santa: Par sohni pher v nahi lagdi..
by tanveer hussain (few years ago!)