(kavi ka Beta School Mein

(kavi ka Beta School Mein =P)

Teacher : What Is N0un??

Student : Arz Karta Hoon...
...
kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...
Wah Wah...

Kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...

Noun Is A Name Of Any Person Place Or Thing!! =p

by Pak101.com (few years ago!) / 963 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Q-Insan or janwar k bacho me kya

Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H

by Pak101.com (few years ago!)
R u going 2 dance?

In a Party A Handsome guy askd a gal,"r u going 2 dance?"

She felt so happy & said-"yes"

& d guy said-"dats gud,so can i hav ur chair?" :D

by Abdul Rehman (few years ago!)
Bahaar Aane Se Pehle Fiza Aa Gayi

Arz kiya hai:
Bahaar aane se pehle fiza aa gayi,
ki bahaar aane se pehle fize aa gayi,
Aur phool khilne se pehle.....
.... bakri kha gayi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar


A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A lady calls Santa for repairing door bell

A lady calls Santa for repairing door bell
Santa doesn't turns up for 4 days
Lady calls again, Santa replies
I'm coming daily since 4 days
I press the bell but no one comes out

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?

pathan: Station jane k kitne paise logay?

Ricksha wala: 50

Pathan: 20 lelo

Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega

Pathan: Tm peche betho hum le k jayega

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shairon ka Shikari

Shairoon ka Shikari Sadar Asif Ali Zardari
Pher Agale Baree Sadar Asif Ali Zardari
Aik Asif Ali Zardari Sub P Bhari
Geo Zardari Geo Zardari
PPP Unit Haji Daria Khan Jalbani

by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor se mareez ne kaha

'Doctor se mareez ne kaha. Main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha ....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
kya moh-maya hai!!

kya moh-maya hai!!

Apna baccha roye to dil me dard hota he aur dusre ka roye to sir me..

Apni biwi roye to sir me dard hota heaur dusre ki roye to dil me

by Pak101.com (few years ago!)
Double vaat!!!

Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke
saath date maar rahatha...Aur mera dost uske
samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook