2 Men talking abt marriage & divorce

2 MEN TALKING

1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry

2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!

by Abdul Hannan (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

I MR YOU

“I MISS YOU”

.

.

.

.

.

soch soch ker pathan ne reply kia,

.

.

.

.

.

” I MR YOU “

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sabot to uthalo

Aik pathan road pe Latrine kar raha tha to police ne pakar lia.

Jb ussey lejane lgay to woh Pathan bola.

Sabot to uthalo

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik pathan apne rickshy k sath khra tha

Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
aik aadmi aya or pucha: khan bhai iqbal town jao ge?

Khan: mei to chla jaunga lakin mere rickshay ka kon khayal rakhega?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Snta College Ki Ladki se Bola

Snta College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hu!
Snta: pagli sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.


by Pak101.com (few years ago!)
Doctor sb yeh dawai kahin se nahi mil rhi...

Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil
rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: "I killed a person" convert

Teacher: "I killed a person" convert this sentence into future tense. Student: The future tense is "You will go to jail".

by Pak101.com (few years ago!)
Funny



A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded

“Humans r Soluble in water”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardarji calls Air India

Sardarji calls Air India."How long does it take to fly to Amritsar?"
"Just a sec
," says the rep.Thank you."
says the Sardarji and hangs up.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
khyal rakhna

beta:abu agr mere exams me 80% marks aye to ap ka kya hal ho ga?
abu:me khushi se pagal ho jaon ga!
beta:nai abu mje ap ka khayal he isi liye me exams me fail ho gaya

by Atiq Rao (few years ago!)
Cold drink

Teacher:ye btao k cold drink faida mand hai ya nuqsan de?
Student:agr free me mil jae to faida mand hai aur agr pilani pare to bahut nuqsan de.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook