Darpok Biwi Santa Ki
Santa Ki Biwi Preeto Bathroom Ka Darwaja Khol Ke Naha Rahi Thi.
Santa Bahar Se Aya Aur Usne Ye Dekha To Bada Hairan Hua Aur Biwi Se Puchha.
Santa: “Oye, Tu Nahate Hue Bathroom Ki Kundi Kyu Nahi Lagati Ho?”
Biwi: “Oh Ji, Mujhe Darr Lagta Hai Ke Nahate Hue Mujhe Koi Keyhole Se Dekh Na Le“
by Pak101.com (few years ago!) / 1183 views
Similar Jokes
Sardar Ki Mah Ki Death Ho Gai,
Ek Saal Bad Sardar Ka Baap America Sa Wapis Aya,
Us Na Poucha Teri Mah Kahan Ha,
Sardar Bola Wo To Pichlay Saal Hi Mar Gai Thi,
Sardar Ka Bap Ronay Lga Or Bola
Kuttay,Kaminay To Tu Na Mujhay Btaya Q Nhi,
Sardar Bola,
Me Na Socha Surprise Don Ga…;->
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Can Do Everything For Girl
Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.
by @irha@ (few years ago!)
Ek Aadmi Bus Driver Se Puchhta Hai: “Kitne Ghante Bus Mein Rehte Ho ?”
Bus Driver: “24 Ghante”
Aadmi Hairani Se: “Arrey Wo Kese ?”
Bus Driver: “12 Ghante Is Bus Mein, Doosre 12 Ghante Biwi Ke Bus Mein
by Pak101.com (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pakistani to American: Tum choron k sath kya Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte hain.
Un k khany peeney ki her cheez ka khayal rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi,
Tum abhi hum se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Do bachche aapas main baat kar rahe the.
Pahle bachcha:-pata hai,mere papa kal nai mummy laye hain ,wo bahot achchi hai.
Doosra bachcha:- pata hai pata hai, pichle saal who meri mummy reh chuki hain.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Film ky Poster par kesi PEER ke Urrs ka Poster lag gia
.
Poster Phat gia owr likhayi mix ho gayi
.
1 Ticket mai 2 mazay
Langar ky baad zabardast Dance hoga
Maulana Sultan Rahi ke full action ke sath
Khwateen ke lie pardy ka khas intezaam hai
Reema owr Saima ke dil-fareeb raqs mai shareek ho kar
Sawab-e-darain hasil karain -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yar Tumhare Number ka
Keya Problem hy?
Me ne abi call ki tou
operator boli
Welcome 2 Jungle
ap Ka Matloba Bandar
Darakht se UltaLatka Hua Hy plz
Try Later,
by Abdul Hannan (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I?m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
by Mohammad Ali (few years ago!)