Sardar. will you marry
Sardar: Will you marry , after i die .
Wife : No i will live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with your sister.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
Ek Pathan Cycle Ka Break
Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,
2nd Khan,"O Kocha Ye Kya Karta Hai..?"
Pathan...
'BREAK DANCE'
by Abdul Hannan (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
A teacher took her class on a nature trail through
the woods. She stopped by a tree and said, `Brian,
can you tell me what the outer part of a tree is
called?'
I don't know, sir,' said Brian.
Bark, boy, bark!' said the teacher.
OK, sir,' said Brian. `Woof! Woof!'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Memon Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or
Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra
Day Do.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Molvi ne Pathan se puchha
Gusal k kitne Farz haiñ?
Pathan. 3
Molvi.. kon kon se?
?
Pathan.
1.sabon
2.shampoo
aur
3.tolya>;-)
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
SAWAL
Kuch B Ho,
JAWAB
Tum Hi Ho,
ARMAN
Kitna Hi Ho,
AARZOO
Tum Hi Ho,
GHUSSA
Jitna B Ho,
PYAR
Tum Hi Ho,
KHAWB
koi B ho
Tabeer Tum Hi Ho,
.
.
Yani k saray Fsaad ki jar
Tum Hi Ho.
(‘-’)
<) )>
_//_
Main to Masoom Hoon…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Raj:- Kal Meri Patni K pars me se koi 2000 rup nikal kar lai gyea!
Mohan:-vo jhooth boll rahi hai pars me sirf 1500 rup the
Raj:- yaar paise ki baat nahi hai bas tum us
admi ka pata kar do
by Pak101.com (few years ago!)