Kya is martaba abbu election
Beta: Kya is martaba abbu election me khare ho rahe hain?
Maa: Wo mere saamne toh khare ho nahi sakte….
Élection me kya khare honge ?
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Larki: Meri Ammi Ko Tum Bohat Pasand Aye Ho
Pathan: (Sharmate Hue)
“Kuch Bhi Ho, Par Hum Shadi
Tum Se Hi Karay Ga” Khala Se Bolo Humko Bhool Jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par
aap ny uthaya nahi?
Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 5 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo
tera BAAP sunega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do batche darkht ke sath latakne ki game khail rahe thai aik ne apne aap ko neeche gira diya doosray ne poocha kya thak gye ho
Pehla bola: Naheen mein tau pakk kar neeche gira hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya
Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?
Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati ke marne ke bad patni ne akhbaar mein add diya.. Antim sanskar mein jo bhi aaye uske liye dhanyavad. from: Kajal, Age 26 Gora rang, 36 24 36, Bachche nahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kid 1: Mere papa itne tall hain, ke jump maar ke helicopter pakad lete hain.
Kid 2: Mere papa bhi tall hain, lekin wo aisi chutiyaghiri nahi karte
by Pak101.com (few years ago!)
Khan Sahab ne bacha aghwa kya or tawan k liye "10 lakh rupe kal subha pull k niche pohncha do" Ka sticker uske piche chipka kar wapis ghar bhej dia.
Dusre din pull k niche gaya 10 lakh mil gaye!
Sath sticker pe likha tha..
"Khuda ka Qasam paise ka gham nai!Gham is bat ka he k khan ne khan ko loota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy: Tum WhatsApp Per Ho?
Girl: Nahi Me Ghar per Hun.
Boy: I Mean WhatsApp Use kerti ho?
Girl: Nahi Me Fair & Lovely Use Kerti Hun
Boy: Aray Meri Maa, Tumhen WhatsApp Chalana Ata Hai?
Girl: Nahi, Per Tum Chala Lena,
Me Pichay Beth Jaun gi..;-p
Boy Shocked..;-)
by lescol (few years ago!)
Santa:- Yaar ye Auratein Sharab Se Nafrat Q
karti hai
Banta:- Q k sharab Pine k bhad
Chuhe Jaisa Pati b Sher Ban jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)