Officer: Dekho, humme aisa
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Boy namaz me dua kar raha tha.:ya Allah lahore ko pakistan k darul hakomat bana de,
friend :esa kiun keh rahe hu?
Boy:me apne paper me yahi likh aya hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Bahu: Maaji yeh abhi tak nahi aye, kahi koi dusri Aurat to nahi hai?
Saas: kalmuhi hamesa ulta sochti hai aisa bhi toh ho sakta hai kisi truck k niche a gaya ho....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Akhbaar wala ek haryanavi filmon ke hero ka interview leve tha. Uste poochan lagya,
"Jungle mein thaare aage sher aaje to tum ke karoge?"
Hero bolya,
"Arre manne ke karna se, pher to jo bhi karega woh to susra sher he karega!"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.
Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:btao bacho urdu ki pehli senlint movie kon si thi?
Papu:sir jb filam silent me thi to ap ko kaise pata chala k wo urdu me hai.
by Sabir shah (few years ago!)
SNTA-Tum 1 bar me kitne admi utha skte ho?
PAHLWAN-kam se kam 15
SNTA-Dhat tumse acha to mera murga h jo subah pure muhalle ko utha deta he.
by Pak101.com (few years ago!)
AAJKAL ki Nojwan Nasal K Bigrne ki Waja?
Mobile??
Media??
Intrnet??
Nahi
10th class ki Urdu ki Ghzlen;-)
Achy se Achy Bchy ko Ashiq
Bna dti hen:-)
EXAMPLE :-
Deedar ki Talab he to Nazre
Jamaye Rakh
Ghalib…
Parda ho ya naqab, Sarakta
Zaroor hy
by Abdul Hannan (few years ago!)
Darya k kinare 2 Sardar Chammach se darya me Dahee dal rahe thai.
Pathan ne dekha to pocha:
Khoocha ye kia kar rahe ho?
Sardar: Ham Lasi bana rahe hain.
Pathan: ha ha ha....
O pagal ka Bacha log itna Lassi tumhara Baap Piye ga??...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
RAAZ Rozana Apne Padosi Ki Bell
Baja K Bhag Jata Tha
Ek Din Padosi Ne Pakad Kar Pucha-Ye Kya Harkat
Hai?
RAAZ-Mai Miss Bell Marta Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)