Park main.....

Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 891 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia

Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.

Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.

Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
AV lagvaya

GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
This Is Sardarney

Sardarji Went To Party
And Introduced His Family To His Friends

I Am Sardar And This Is Sardarney
This Is My Kid And This Is My Kidney

by Pak101.com (few years ago!)
Bittu Ki Mummy Se Padosan

Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.

Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?

by Pak101.com (few years ago!)
ladki apna result dekh ke..

ladki apna result dekh ke...

kya?
main fail ho gayi aur wo bhi english mai

..

..

..

..

..

..

..

unpossible

by Pak101.com (few years ago!)
Skipping school

Father: I hear you skipped school to play football.
Son: No I didn't, and I have the fish to

by Tanveer Hussain (few years ago!)
jaag jao

Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Chiti Na Hathi Sa Kha

Hathi ki bike bigad gayi,

Chiti ne use scooty par lift di,

Raste me chiti ne kha

.

.

.

.

.

"Thoda Niche Jhuk Kar Baith Na

Dad Ne Dekh Liya

To Bawal Ho Jayega".

by Pak101.com (few years ago!)
Humare Pait Me Gas Hy

1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!

2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!

by Pak101.com (few years ago!)
E mail bnana hai

Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.
Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro
100% mil jye ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook