Socho Ke
Socho ki aap fridge ke samne baathe ho, what will u think?
A-cool inside & fool outside.
Q-sochie ki aap computer ke samne bathe hai, what will u think?
A-intel inside & mental outside.
Q-agar aap doctor ke pas gai toh aap kya sochenge?
A-dental inside & gentle outside.
by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Sardion me 10 ka note gir jane ka itna dukh nai hota jitna
mong phali ka dana girne ka hota hai.
by Sabir shah (few years ago!)
TEACHER : “Can anybody give an example of “COINCIDENCE?”
PAPPU : “Sir, my Mother and Father got married on the same day, same time.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Oye, tu to Doctor ke paas jaane waala tha, kya hua?
Santa: Yaar kal jaaonga, aaj thodi tabiyat kharab hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha
Roz Lohaar Ki Dukan P Jata Or Kehta:
GAJAR Hai?
Lohaar Inkar Kar Deta.
1 Din Lohaar Ko Ghussa Aya
Aur Us Ne Khargosh K Dant Torr Diye.
Phir
Phir Kya…
Agley Din
Khargosh Aya
Aur Bola:
GAJAR KA JUICE HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A TRUE STORY:
Kisi Darakht pe 1 Ullu Baitha Krta tha
1 din wo Darakht Kat Dia Gya
Darakht Bohot Khush Hua k Shukr Ab mujh Par Koi Ullu Nai BethyeGa
Lekn Darakht ki khushi us waqt khak me milgai
jub
Usko Kaat kar
Saddar e Pakistan ki kursi bana di gai.
TareeKh Gawah Hy Aj B Us Pr ULLU bethta hy.
by Abdul Sami (few years ago!)
Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?
Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi se pehle shadi ke baad
Shaadi ke pehle ladki: Darling tum nahi toh main nahi… Aur main nahi toh tum nahi!
Shaadi ke baad ladki: Aaj ya toh tu nahi ya main nahi!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar museum gya, Wahan us se 1 Cup toot gya?
Officer: You have broken a 5000 years old Cup.
Sardar: Thanks God
Main samjhya nawan C …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Chunti or haathi ki love marraige hui, Aglay din haathi ki death ho gai, Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi
by Mohammad Ali (few years ago!)