Police:tmne ye boardnai parha k

Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1235 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

College ki girls ne strike ki

College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.

by Pak101.com (few years ago!)
Nana Patekar As Anchor Of Kbc

Nana patekar : jaldi se jawab bol. Sahi jawab tere ko lakhpati bana dalega.galat jawab tere ko hijda bana dega.

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Suit Kitne Ka

Larki: Dukhandar se ye suit kitne ka hai?

Dukhandar: 1500 ka

Larki: Uff aur wo wala

Dukhandar: Do dafa Uff

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pujariji Ko Dast Lag Gaye

Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha

Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana

by Pak101.com (few years ago!)
pathan chokidar

1 Pathan Dr. Kay Ghar Raat 2 Bjaay Phone Aaya.

"Aap So To Nahi Rahy?"

Pathan Dr. Ne Ghussay Main Kaha:


"Kuttay K Bachay!

Sab Pathan Chokidaar Nahi Hoty."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Chor Ek Gangster

Ek Chor
Ek Gangster
Aur
Ek Murderer
Ek Hi Gadi Me Jaa Rahe The..
Tab
Wo Gadi Kaun Chala Raha Tha
?
?
Socho
?
?
Ek POLICE OFFICER..

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan ki Nojwan

Pakistan ki Nojwan Nasal k bigrne ki wja?
.
.
Mobile??

media?

Internet?

nhi

Matric ki Urdu ki Ghazlen;-)
Ache se Ache Bachay ko Aashiq Bana deti hain:-)

by Pak101.com (few years ago!)
In Sardiyon Main Romance

In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar Train main Safar kar raha the..


1 Sardar Train main Safar kar raha the..

Cheecker:- Ticket Please..
Sardar:- Nahin Hai..
Cheecker:- Phir Bethey kyn ho?
Sardar:- Lo Khara ho jata hun..:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek ladka apni pados ki Aunty ko

Ek ladka apni pados ki Aunty ko
ghar chorhne gaya .
.
Aunty ne bola - Beta raat bohot
ho gai hai, tum
yahi BITTU ke kamre me sojao.!
.
.
Ladka bola - nahi Aunty me yahin
SOFA par so jaunga
.
.
Agle din Subah ek Bohot hiSundar
ladki CHAI le kar aai .
.
.
Ladka - Aap kaun ho.......??
.
.
Ladki - Me BITTU. Aap kaun.....??
.
Ladka - Mai ullu ka pattha

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook