One day dog dancing madly
One day dog dancing madly on the merage of lion lion ask y r u dancing madly dog said i am also lion before merrage....
by Pak101.com (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Yaar aik sawaal puchna tha..
.
Pepsi ka nhi puchna
.
Munni ki badnaami ka b nahi puchna
.
Kasam sey Dadi or umair wala b nahi puchna
.
Munji baboo ka b nahi puchna
.
SheiLa ki jawani ka b nh puchna
.
Bus ye puchna tha k
.
.
.
.
.
.
.
ZUBAIDA AAPA totKey kahan sey Laati hain???
by Pak101.com (few years ago!)
Are the rivers flowing up the mountain or down the mountain?
Is that the ocean? (Asked while on a field trip to Marine Lab Beach on Guam (a small island in the Pacific).
How can the river be flowing north? That's uphill!
How can mass wasting be an agent of landscape formation on the Moon? The Moon has no gravity!
How do I get water into this beaker?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend : Acha wo kaise?
Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub
mai bhi security guard k sath bethi thi.!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo ldka Aaj b garmi me mar rha h,
.
kisi ldki ne ek bar usey kaha tha
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
Tum is sweater ko pehan kar Ranbir Kapoor lagte ho..
lol
by Pak101.com (few years ago!)
Lady: Mere Lips Pe
Infection Ho Gaya Hai
Doctor: Kiss Kitni Baar Karte Ho
Lady: Saal Me Ek Baar
Doctor: Infection Nahi Zung
Lag Gaya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Hina Ali (few years ago!)
Feron k waqt Pandit n mehmano s puchha: Kisi ko iss shaadi pe aitraaz to nahi?
1 shaks: Mujhe hai !
Pandit: Tum chup raho, Tum dulhe ho!
by Pak101.com (few years ago!)
KitnY majboor hein Taqdeer k hath0n ...Wasi...
JAN k phone Aa rahY hein or YES wala button kharab hai
(',')
<)(>
dekh yar CHINA wal0n ki harkaten..
by Mazhar Khan (few years ago!)