Girl:Main fail hona chahti hon
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Q: “Aisi Ki Taisi Kab Hoti Hai?”
Batao-Batao
?
?
?
Ans: “Jab Loose Motion Lage Hon Aur Pajame Ka Nada Na Khule.“
by Pak101.com (few years ago!)
On great public deman releasing all over Pakistan!
“The return of phoolan devi”,
Directed by Condi Rice,
Scripted in London
Produced by GHQ.
Character Actress: BB (Benazir Bhutto),
Character Actor:Musharraf
Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.
Characterless Actors:Chaudhries Lagharie,
Dancer: Sherry,
Music: MQM
Action sponsored by Al-Qayaida/
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,
SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai
PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 Pathano ki larrai ho jati hai:
.
1st Pathan: Agar tu ne apne baap ka doodh piya hai to mujhe sai larrai kar.
.
2nd Pathan: He hee khocha baap ka doodh to hota he nahi hai.
.
1st Pathan: Abe to General Store pe ja Milk Pack ka Dibba Utha Dukandaar bolyga,
Rakh Tere Baap Ka Doodh hai Rakh
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sach' Hum Pyar Kisi se karte hai aur Shadi Kisi aur se..
Jisse Hum Shaadi karte hai Wo husband/wife ban jaate hai aur..
Jisse Pyar karte hai Wo facebook ki ID ka Password ban jaate hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Nark me kuch log party mana rahe the
BHAGWAAN : Ye log nark me bhi party mana rahe hain...
YAMRAAJ: .. <>BATHINDA<> wale hain..kahi bhi Enjoy kar lete hain
by Pak101.com (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar bivi se: aaj keya pakaya hai?,
bv: zeher,
shuhar: acha phir tum kha kar so jao, main der se aaon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gul khan tum ayenay k samny beth kr kion parhty ho.??
..
Madam is k teen faida hai..
..
Ahan! who kia? Mujhy bhi tau pata chaly...
..
1) Revision sath sath ho jata hai..
2) Apny opar nazar bhi rehta hai..
3) Combined study bhi ho jata hai..
:D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)