1 patan ne jali note banaya
1 patan ne jali note banaya orr Quaid-e-azam ki topi bhol gaya
Jab dukandar ko dia tou dukandar ne kaha:
Iski tou topi nahi hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-e-azam lala ki garmion ki tasveer hay…=P;->
by Pak101.com (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
A Sad girl was sitting with her husband
husband U r d second most beautiful girl, I’ve ever seen.
Girl: Who’s the first?
Husband: It’s YOU When u smile.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
...
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik chor makan ma dakhil huwa...
Tijori pe likha tha Right side button press karein..
. .
Chor ne aisa hi kia tau sairen baj gaya aur chor pakrra gaya..
. .
Court ma Judge ne pocha...
. .
"Tum apni safayi ma kuch kehna pasand karogay?"
. .
Chor ne afsurdah lehjay ma kaha. .
"Ma is se zyada kuch nhi kehna chahta k yeh dunya barri Dhokaybaaz hai". .
:D :D :D
HAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Pathan ne apni shadi main Rukhsati k waqt Roti hoi
saali ko chup karwaty howy kaha "O yaara rota
kiyun ae, Jaisa tumhara behan waisa hamara
behan. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar apnay betay k sath lakriyan kaatnay
jangal gaya. Wapsi mein rasta bhool gaya.
Sardar ghussay se apne betay ko maarnay laga
aur bola:
.
.
.
.
kambakht main to rasta bhool gaya hun,
tu to ghar ja.
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
A kindergarden teacher at age 30 was talking to
the children seated on the floor around her,
absentmindedly she removed her glasses to clean
them.
"Wow, Miss Collins!" one child exclaimed. "You look
really different without your glasses on !"
Another child piped up, "I bet she looks different
when she takes her teeth out, too!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar ji was doing 'Study' in front of a Mirror
.
Why????
.
Because 3 reasons
1- Sath Sath Revision bhi ho jaye
2- Apny oper nazar rahy
3 - He likes combined study
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler says,
"There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda? "Jub kharidi thi tab hi check karna tha na"
by Mohammad Ali (few years ago!)
“Ufff Sardi”
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jab Uper likha hy ke
Srdi Hai to Nechy Konsa
Heater Laga Hy jo Dekh Rhy Ho.
2014 ki pehil Bezti Mubark Ho….
by Mazhar Khan (few years ago!)