Dedicated to all genius students

…SUCCESS…
1. kabhi top na kro wrna log tm se jalne lge gy
2. Hmsha late class me jao iss trha hr teacher tmhe yad rkhe ga
3.zyda prhny se time zaya hota hy or time zaya krna gunah hy
4.kbi test na do q k beizzati k 2 marks se izzat k 0 marks ache hain
Dedicated to all genius students

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 792 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek admi ne dozak mai

Ek admi ne dozak mai shetan se kaha
"kia mai apke mobile se apni bewi ko call karsakta hon?"
Call karne ke baad admi bola: Call ke kitny paise don?
Shetan bola:No charge, because hell to hell is free

by Pak101.com (few years ago!)
Basanti: Bhaag Dhanno bhaag

Basanti: Bhaag Dhanno bhaag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawaal hai.

Dhanno: Tujhe apni padi hai, meri soch jiske peeche GABBAR ke 10 ghode pade hain :o

by Pak101.com (few years ago!)
pathan raat ko...

Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:

Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
....
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pehle Hi 3 Bethe Hain Tu Kahan Baithega

Santa,Banta & Bobby Were Goin On A Bike Policeman Gives Hand To Stop

Santa Shouted: Oye Pagal
Pehle Hi 3 Bethe Hain Tu Kahan Baithega

by Pak101.com (few years ago!)
Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana

Pathan: Maine Khat Likha Tha K Meri Shadi Per Ana Tum Q Nahi Aye?

Dost: Mujhe Khat Mila He Nahi

Pathan: Maine Likha Tha K
Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana.

by Pak101.com (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku Bank Lutne Gye

Daku Bank Lutne Gye

Gun Ghr Me Bhul Gye

Fir B Bank Lut Lia
...
Kese

Bank Manager SANTA Tha, Bola-

Koi Baat Nai I Trust U, Gun Muje Kal Dikha Dena

by Pak101.com (few years ago!)
Murga Boyfriend

Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.

Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?

Dear, Sweetu ya Jaanu.

Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"

by Pak101.com (few years ago!)
A Dentist

A dentist, after completing work on a patient,
came to him begging.
Dentist: Could you help me? Could you give out a
few of your loudest, most painful screams?
Patient: Why? Docor, it wasn't all that bad this
time.
Dentist: There are so many people in the waiting
room right now, and I don't want to miss the four
o'clock ball game.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se-

Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?

Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook