Ek sharabi ne bahut zyada
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Pak101.com (few years ago!) / 862 views
Similar Jokes
My Wi-Fi suddenly stopped working
.
.
.
Then I realized that my neighbors haven't paid the bills...
how irresponsible...:-(
by Muneeb Alam (few years ago!)
Gang of Santa-Banta broke a bank, but instead of cash they find bottles of chilled red wine...
happily they drink and left
next day headline
~ Braking News ~
"Blood Bank Robbed"
by Pak101.com (few years ago!)
How can you tell when a lawyer is lying?
His lips are moving.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)
by Mohammad Ali (few years ago!)
SANTA- Tere kitne bachhe hain?
BANTA- 18
SANTA- Itne saare?
BANTA- Sasurji se wada kiya tha k unki beti ko kabhi khaali pet nahi rakhoonga ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar aik aisi mazloom makhlooq hai.
Jis k samne chohye aur chipkali se darne wali b.v bi share ban jati hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl: muzpe shayari karo na..
shayar: ye resham si julphe karti hai andhera..
ye resham si julphe karti hai andhera..
Ho ja takli aur kar de savera
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta. Santa: Phir tune kya kiya? Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao. Santa: Phir? Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:Bada Ho K Kya Banoga
Santa:Pilot
Teacher :Q
S:Upar Accedent Ka Khatra Nhi Hota
---------------------------------------------
by hearthackervsgirls (few years ago!)
R u agree-
Call summary
Boy to boy= 00:00:59
Boy to mom= 00:10:30
Boy to dad= 00:02:36
Boy to girl= 01:15:01
Girl to girl= 00:29:59
Girl to boy= 00:00:05
by Zia Rasool (few years ago!)