Kal Muje 10 logo ne Peeta

Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta. Santa: Phir tune kya kiya? Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao. Santa: Phir? Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !

by Mazhar Khan (few years ago!) / 866 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

How do you express two

How do you express two words,with exactly the opposite meanings,in a single sentence...?Any

guesses?No?Say:"HAPPILY MARRIED

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch dedijiye.

Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de
dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi
salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teri aankhe jhuki jhuki

Teri aankhe jhuki jhuki
Tera chehra khila khila
Jab tere chehre par haath ghumaya
Toh aadha kilo fair & lovely mila. :-O

by A. Sami (few years ago!)
Pani Dal Raha Hu

Beta; Papa Ami Ke 7 Kya Kar Rahe Ho?

Bap; Pani Dal Raha Hu,

Beta; Ami Ke Tanki Itni Free Hai Din Ke Nokar Rat Ke Ap Dalte Ho,,,

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ko khali msg aaya

1 pathan ko khali msg aaya
Pathan ne usi mobile number per call ker k kaha
!
!
!
!
Woy yaara!
Tumko malum hay?
tumhara mobile ki siyahi
khatam ho gaya hy!!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…

Ek moti aurat ne Doctor se puchha…

Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!

Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?

Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari Chaar Biwiyan Hain?

Dost: Main Dekh Raha Hoon Kareem Tum Aaj Kal Ghar Se Ziada Bahar Rehtey ho Aakhir Wajah Kya Hai?

Kareem: Kuch Nahi Yaar Ghar main Chaaron Biwiyan Naak Main Damm Kar Deti Hain Isi liye.

Dost: Tumhari Chaar Biwiyan Hain?

Kareem: Na Bhai Na, Sab Doosron Ki Hain

Ek Abba ki
Doosri Bhai ki
Teesri Dada ki
Aur Chothi Nana Ki. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: MUJHSE SHADI KROGI?

Boy: MUJHSE SHADI KROGI?
Girl: Kya?
Boy: Acchi film hai na?
Girl: kutte ke bacche

Boy: What?

Girl: Kitne cute hote hai na

by Tanveer Hussain (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar

manish ko uska sasur jute maar raha tha anish :
Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se
SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare
friends ko forward kar diya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu

Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo

Boss msg padh rahe hai…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook