Kal Muje 10 logo ne Peeta
Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta. Santa: Phir tune kya kiya? Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao. Santa: Phir? Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !
by Mazhar Khan (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
How do you express two words,with exactly the opposite meanings,in a single sentence...?Any
guesses?No?Say:"HAPPILY MARRIED
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de
dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi
salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teri aankhe jhuki jhuki
Tera chehra khila khila
Jab tere chehre par haath ghumaya
Toh aadha kilo fair & lovely mila. :-O
by A. Sami (few years ago!)
Beta; Papa Ami Ke 7 Kya Kar Rahe Ho?
Bap; Pani Dal Raha Hu,
Beta; Ami Ke Tanki Itni Free Hai Din Ke Nokar Rat Ke Ap Dalte Ho,,,
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ko khali msg aaya
Pathan ne usi mobile number per call ker k kaha
!
!
!
!
Woy yaara!
Tumko malum hay?
tumhara mobile ki siyahi
khatam ho gaya hy!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…
Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!
Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?
Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Main Dekh Raha Hoon Kareem Tum Aaj Kal Ghar Se Ziada Bahar Rehtey ho Aakhir Wajah Kya Hai?
Kareem: Kuch Nahi Yaar Ghar main Chaaron Biwiyan Naak Main Damm Kar Deti Hain Isi liye.
Dost: Tumhari Chaar Biwiyan Hain?
Kareem: Na Bhai Na, Sab Doosron Ki Hain
Ek Abba ki
Doosri Bhai ki
Teesri Dada ki
Aur Chothi Nana Ki. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: MUJHSE SHADI KROGI?
Girl: Kya?
Boy: Acchi film hai na?
Girl: kutte ke bacche
Boy: What?
Girl: Kitne cute hote hai na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish :
Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se
SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare
friends ko forward kar diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo
Boss msg padh rahe hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)