Sardar
Mareez Docter se:
men kia keron k meri umer lambi ho jay.
Docter : tum shadi ker lo.
Mareez: kia is say umer lambi ho jay gi.
Docter: nahi shok khatem ho jay ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 926 views
Similar Jokes
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Engineer Rizwan (few years ago!)
santa:- yaar bahut raat ho gyi h,
aaj raat ko yahi ruk ja,
subah chala jaio.
Banta:- theek h yaar,
fir main ghar se night dress le ata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.
Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Memon Ne Apni New Car
Office K Bahar Roki,
Abhi Usne Darwaza Khola Tha K
Ek Truck Ne Takar Mari Aur Darwaza Durr Ja Gira,
Memon Apni Car K Liye Rone Laga
Police Ne Kaha K Aap Ko Apni Gari K
Afsoos Mai Ye B Nai Pata
K Apka Left Hand B Ghayab Hai,
Tu Memon Ne Kaha:
Kyaaaa!
Yani Meri New Rado Ghari B Gai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5
yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu:ye bakra kitne rupee wala hai?
Admi:38000 rupee wala hai
pappu:hairan ho k kia ye tourch screen hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.
1 din Lift khrab thi, Unhon ne Sirrhiyon se uper janey ka faisla kiya.
Boriyat se bachney k liye ye Decide kiya k
1st Friend kisi Jung ki story sunaye ga,
2nd koi Funny story, aur
3rd koi Sad story.
1st ne Jung ki story sunai aur 50 floor tak pohanch gaye,
2nd ne Funny story sunai aur wo 99 floor tak pohanch gaye,
Phir 3rd Sad story sunaty houy rony lga aur kaha k GADI DI CHABI FLAT VICH REH GAI A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hum Saath Marne Ka Soch Kar Dariya Me Kud Gaye
Uppar Pahuch Ke Farishte Ne Bataya.
.
.
.
Beta Teri Waali To Swimming Champion Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Girl - ur name...
boy- black lion
G -r u joking?
B - no, it means kaalu singh.
and ur's
girl- Soft underwear
boy-r u joking?
girl-no it means komal chadda.
by Pak101.com (few years ago!)