Mene kal easy load waly ko bewakoof banaya!
sardar: Mene kal easy load waly ko bewakoof banaya!
Boy: Woh kese?
sardar: Hum ne usko 100 Rupey dya or number galat likhwa diya... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
Jab LADKI Facebook pe tumse baat na kare to usse kaise baat karoge
.
.
.
.
Socho yaar??
.
.
.
Are yaar bahot simple hai
.
.
Uske WALL pe likh do
.
.
Mere inbox mein I LOVE U kyu bheja..!!
by Pak101.com (few years ago!)
New jobs avail able
age 16+
bike must
only for jobles people
salary:on your demand
job:khudkush dhamaka
contact:taliban office
by Sabir shah (few years ago!)
Santa- mera ghar itna bada hai ki andar local train chalti hai
Banta- mera ghar to itna bada hai ki kone me chale jao to roaming lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Dost Dusre Dost Se Pucha,Yaar India Ka Tarakki Q Nehi Hota?1st Dost Reply-Jis Desh Ki Logo ka naam A.K. Dhar,T.K. Kar,Jis Desh Ki Biscuit Ka Naam "PARLE MARIE",Oil Ka Naam "SHALI MAR" Us Desh ki tarakki Keise Hoga?
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla,
Iphone bhi China Wala Tha…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
manager ne aanewale se poocha, "kya tumhe pata nahin ki aagya ke bina andar aana mana hai."
aane wala, "janab, main aagya lene ke liye hi andar aaya hoon."
by Pak101.com (few years ago!)
teacher gunnu ko sharat karte
dekh dante huye- jab mai tumhari umar ki thi to itni sharat nahi karti thi
gunnu- to madam apne sharat kab start
ki..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao k Chooza anday se kese nikalta hy?
Sardar:
Miss ay gal ani Important nai,
Sochan wali gal ay ha k Ay kanjar anday wich wariya kinij:-?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Once Rajnikant became the coach of Indian
cricket team..
.
.
.
.
.
.
.
.
Don't evn try to guess wat happnd... :O
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The Indian cricket team won the FIFA and
Hockey world cup too
by Pak101.com (few years ago!)