"Yoo-hoo!"
There's this blonde out for a walk. She comes to a river and sees another blonde on the opposite bank. "Yoo-hoo!" she shouts, "How can I get to the other side?"
The second blonde looks up the river then down the river and shouts back, "You ARE on the other side."
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sante ne apni engagement tod diti.
Kiyon ki kudi kavari c.
Santa: Jo ajj tak kisi di nahi ho saki, oh meri kiven ho sakdi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?
by Abdul Sami (few years ago!)
"Sard Fizaaa
Sard Lehjey Or
Yadoon Ki Dhund......!
+
IMraN JaNi,
+
Be-Chainiyon ko Barha Diya
Feb Ki is ShaaM Ne.....!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
BV-Mera Manna hai Shadi ek lotery Hai
Pati-Mai aisa nahi manta
BV-Kyu
Pati-Qki lautry me dobara kismat azmane ka
mauka jo milta hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Pak101.com (few years ago!)
wife:mere irade bade nek hai,aap 1000 me se 1 hai. Husband: dimag ke hum bhi don hai,pehle ye bata kamini,baki ke 999 kaun hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chote bacche ne apani pregnant mummy se pucha : Isme kya hai? Mummy : Issme pyara sa Baby hai. Baccha : Itana pyara tha to khaya kyu ussko?
by Mohammad Ali (few years ago!)
A New Poster Outside The Bank For the Year 2015. . .
Petrol & CNG Loans Available Here:-D
by Pak101.com (few years ago!)