Double vaat
Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke saath date maar rahatha...Aur mera dost uske samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)
by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
Similar Jokes
Teacher :
Y R U Late..?
All Ur Classmates Came To Class On Time..??!!
Student :
"Jhund Me Kutte Ate Hain Sir...
Sher To Akela Ata Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka apni pados ki Aunty ko
ghar chorhne gaya .
.
Aunty ne bola - Beta raat bohot
ho gai hai, tum
yahi BITTU ke kamre me sojao.!
.
.
Ladka bola - nahi Aunty me yahin
SOFA par so jaunga
.
.
Agle din Subah ek Bohot hiSundar
ladki CHAI le kar aai .
.
.
Ladka - Aap kaun ho.......??
.
.
Ladki - Me BITTU. Aap kaun.....??
.
Ladka - Mai ullu ka pattha
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Pathan Se:
Tumne Molvi Saab Se Kaan
Mein Kia Pocha K Unho Ne Tumhain Thpar Mar Dia?
Pathan Bola :
Kuch B Nahi Maine To Sirf
Ye Pocha K 14 August Ki Namaz Kaha Hogi ?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni Writes Msg 2 Srdr:
“Ghar Kab Aa Rahe Ho?Msg Karke Batao”
Srdr Writes 2 Her:
“Nahi Bata Sakta,Balance Kam Hai!!!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Cockroach “I.C.U” mein eik sath admit thay.
1st:Kisne maara??
2nd:Kisi ne nhi yar,aik lrki mujhy dekh k itni zorr se chillai k saala heart attack ho geya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height Of Nalaiq Pun…
Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son:
Paper Was Tough!
Dad:
Widout Going, How Did U Know?
Son:
Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yaar Hamara Biwi Humko Chhor kar Chala Gaya.
Friend: Tum Usko Pyaar Nahi karta Hoga.
Pathan: O Nahi! Qasam Khuda Ka, Saga Behen Samajhta Tha Usko
by Abdul Hannan (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Maths mein fail q hua?
Son: kabhi teacher bolti ha 3+5 = 8 Agle din bolti ha 4+4=8
phir bolti ha 6+2=8
usay khud ko confirm nahi to mujhe kya sikhae gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi
Sonia Gandhi: Narendra modi.
Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???
Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.
by Pak101.com (few years ago!)