College Ka Fullform
Munna: Ye sala College ka fullform kya hota hai?
Circuit: Apun ko malum hai na bhai
C-Come
O-On
L-Lets
L-Love
E-Every
G-Girl
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Do u knw glass tootey to kya awaaz aati hai?
Dhuzy?
No
dhooz??
No
thishh??
Nahi bhae
Ami ki awaz aati hai
“arey kambakht, kya tor dia”?
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay waly:
bus g juldi se shadi kr daen.
Larki walay:
Nai abi larki parh ri hy
Larkay walay:
To hamara larka kon sa kaka hy jo kitabein phaar dy ga:-).
by Abdul Sami (few years ago!)
Dr. Apna 1st operation mukamal karne k bad opretion theater se bahar aya
asman ki tarf dekh kar bola
ya Allah mera pehla tohfa qabool kar
by Sabir shah (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Wah Wah
Kya Kehne.
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bus Conductor & Driver
Mai Kiya Difference Hai?
Ans:
Condector So Jaye To Kisi Ka Ticket Nahi Katega Or Driver So Gaya To Sab Ka Ticket Kat Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER:- . Woh kon sa Event tha jo na hota tou Pakistan khush haal hota?? . . . PAPPU:- . Zardari di Maa da Viyah…
by Zaid Mughal (few years ago!)
Pakistani k ghar chinese aur american mehman aaye,
chinese: mein ankhain band kar k ghari py hath rakh kar time bta sakta ho.
american: mein soraj ko daikh k time bta sakta ho.
itnay m pakitani zor say hansa aur bloa;
lo g 7 baj gay,
chinese aur american aik dum heran ho gay aur bolay
yar tum nay kaisay time bta dia???
.
.
.
.
.
.
.
pakistani:. OYE BIJLI CHALII GAI HAI............................................
by Toqeer shamshad (few years ago!)
GOLU-Tum to kaha Rahe The Ki Mai cement ki factory
Banauga to abhi tak banaya nai
MOLU-Kya karu Factory banay k liyae Cement hi
nahi mil raha
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ka SAR phat gaya..
Doctor ne pucha :
Sardar je kiya hua?
Sardar: Main chappal nal keel thok rya se,
Ik banda bolya
Sardar je KHOPRI istmal kro ”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Mohammad Ali (few years ago!)