Customer : teri bhais ki 1 ankh to khrab hai
Customer : teri bhais ki 1 ankh to khrab hai.
Fir bhi tu iske 25 hazar rupe mang raha h?
Santa : tuje bhais dudh ke liye chaiyebya nain-matakka karne ke liye
by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
3 chezian hyn, jin ke wja se insan "JANAT" mey dakhil nai ho sakta. 1: "SHIRK" KRNy wala 2: "SALAM" mey pehal na KRNy wala 3: "CYCLE" pe mohr lagane wala
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik pathan dhobi se
Tum aise bure kapre dhote ho Ke phar kar aik ke do kar dete ho
Dhobi ne kaha
Khan sahib phir meri sharafat bhi tu dekhiye Main paise sirf aik kapre ke leta hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man To His Friend:
My Wife Died Yesterday.!!
I m Trying To Cry;-(
But Tears r Not Coming Out:->
Wat To Do.?
Sardar:
No Problem
Just Imagine
She Is Back:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !
by Mohammad Ali (few years ago!)
The life is so short even to complete your sleep, I wonder how people find to study"
by inayat khan (few years ago!)
Teacher: bachcho, agar man se praarthanaa kare to bhagwan aapki khwaaish poora karenge.
Student: woh sab jhoot hai sir.
Teacher: kyu?
Student: agar woh sach hota to, ab tak aap doosre school chale jaate
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!)
Johnny: Daddy, are caterpillars good to eat?
Father: Have I not told you never to mention such things during meals!
Mother: Why did you say that, Junior? Why did you ask the question?
Johnny: It's because I saw one on daddy's lettuce, but now it's gone.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Dost Golu Ko Khush Ho Kar Bata Raha Thha.
Pappu: “Yaar Mere Dost Ne Chupke Se Mere Mobile Se Meri Girlfriend Ka Number Le Liya”
Golu: “Ohhhhhhhhh!!! Phir?”
Pappu: “Phir Kya, Bewkoof Kal Raat Se Apni hi Behan Ko Romantic Messages Bheje Ja Raha Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ghalib ne girlfriend ko date per bulaya wo late aayi,
Girl: Am I late ?
Ghalib: Falak pe chand sitaron ko neend aa rahi hai,
Doosri ka time ho gaya hai, tu ab aa rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)