Customer : teri bhais ki 1 ankh to khrab hai

Customer : teri bhais ki 1 ankh to khrab hai.

Fir bhi tu iske 25 hazar rupe mang raha h?

Santa : tuje bhais dudh ke liye chaiyebya nain-matakka karne ke liye

by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

3 chezian hyn, jin ke wja

3 chezian hyn, jin ke wja se insan "JANAT" mey dakhil nai ho sakta. 1: "SHIRK" KRNy wala 2: "SALAM" mey pehal na KRNy wala 3: "CYCLE" pe mohr lagane wala

by Abdul Sami (few years ago!)
Aik pathan dhobi se

Aik pathan dhobi se
Tum aise bure kapre dhote ho Ke phar kar aik ke do kar dete ho

Dhobi ne kaha
Khan sahib phir meri sharafat bhi tu dekhiye Main paise sirf aik kapre ke leta hoon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man To His Friend

A Man To His Friend:
My Wife Died Yesterday.!!
I m Trying To Cry;-(
But Tears r Not Coming Out:->
Wat To Do.?
Sardar:
No Problem
Just Imagine
She Is Back:-D

by Pak101.com (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti

Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !

by Mohammad Ali (few years ago!)
student life

The life is so short even to complete your sleep, I wonder how people find to study"

by inayat khan (few years ago!)
Khwaaish Poora Karenge

Teacher: bachcho, agar man se praarthanaa kare to bhagwan aapki khwaaish poora karenge.

Student: woh sab jhoot hai sir.
Teacher: kyu?

Student: agar woh sach hota to, ab tak aap doosre school chale jaate

by Pak101.com (few years ago!)
Boy kaisi ho Girl fine

Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((

by Pak101.com (few years ago!)
Are Caterpillars Good To Eat?

Johnny: Daddy, are caterpillars good to eat?

Father: Have I not told you never to mention such things during meals!

Mother: Why did you say that, Junior? Why did you ask the question?

Johnny: It's because I saw one on daddy's lettuce, but now it's gone.

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Dost Golu Ko

Pappu Apne Dost Golu Ko Khush Ho Kar Bata Raha Thha.

Pappu: “Yaar Mere Dost Ne Chupke Se Mere Mobile Se Meri Girlfriend Ka Number Le Liya”

Golu: “Ohhhhhhhhh!!! Phir?”

Pappu: “Phir Kya, Bewkoof Kal Raat Se Apni hi Behan Ko Romantic Messages Bheje Ja Raha Hai.“

by Pak101.com (few years ago!)
Ghalib ne girlfriend

Ghalib ne girlfriend ko date per bulaya wo late aayi,

Girl: Am I late ?

Ghalib: Falak pe chand sitaron ko neend aa rahi hai,

Doosri ka time ho gaya hai, tu ab aa rahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook