Dil to bohat karta hai
Chotoo, Motoo se: teri dukan pe mitthai rkhi hai tera dil isko khane ko nhi krta.
Motoo: Yar krta to bohat hai par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu:-p
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni
chahiye.
Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag
kya lo gay???????
student: paisa
teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee
student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta
hai.........:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Raju (few years ago!)
5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara naam nahi bataya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta se bola “Bhai aaj to chay peene ka maza aa gaya.”
Banta : Santa Jee, agar billi ne dudh me muh na mara hota to aur bhi maza aata!!!
by Pak101.com (few years ago!)
I asked my wife, "Where do you want to go on our anniversary?"
She said, "Somewhere I have never been!"
I told her, "How about the kitchen?"
by Pak101.com (few years ago!)
Dost dost na raha.
Piyar piyar na raha.
Jab jaib se paisey khatam hogaey.
To dukaan pe udhaar na raha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Miss:agr apna character acha karna ho to apni har teacher ko maan samjho
student:lakin miss is se to hamare abu ka character kharab ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
Exam Me Ek Larki Larky Se:
"Excuse Me Bhai Jaan."
Larka Ghusse Se:
Paper Ny Pehly Hi Pagal Kiya Hua Hai,
Ek Tum Confuse Kerny Aa Gain,
Ya Bhai Kaho
Ya Jaan Kaho.. ;-) :-D
by Pak101.com (few years ago!)