Mai Kuch Din Apny
Mai Kuch Din Apny Exam Ki Tension Ke Wajah Se Khamosh Tha Piyaroo . . . Tum Samjhe K Maa Da Ladla Sudhar Gaya. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan is greater than Newton
Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .
Pathan : there is nobody in the air to catch it.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
'3 bar lion roar karay to kia hota ha???
??
Tom and Jerry shuru hota hai :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.
Ek ne gana shuru kiya
Jaisey hi gana band kiya baki ke do gir padein!
Bolo kyon?
Stupid eis liye
Baki dono ne tali bajai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Pak101.com (few years ago!)
ek larki ney pathan sey kaha
"kiya aap ko pata hai aj womens day hai"
pathan ney ghabra k kaha:
"kamal hai, jab hum ghar sey nikala tab to friday tha";-)
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ustad Ji Bachon Ko English Sikha Rahy Thy..
Ustad Ji: Meeday Tum Batao Ye Kiya Hai??
Meeda: Pata Nai Ustad Ji.
Ustad Ji: Ye "M" Hai, Is Se Maa Ata Hai
Jese Tumhari Maa..
Ab Ustad Ji Ny Sheeday Ko "W" Dikha Ker Pucha:
Batao Ye Kiya Hai??
Sheeda Ghor Se Dekhtay Huwe:
Ustad Ji Lagti To Ye Meeday Ki Maa Hai,
Magar Sar K Bal Khari Hui Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Ladki Ko Purpose Karta Hai.
Pappu: “I Love You. Tum Duniya Ki Sabse Khubsoorat Ladki Ho”
Ladki: “Acha Par Tumhare Piche
Mujhse Bhi jyada Khubsoorat Ladki Khadi Hai”
Pappu Mud Ke Piche Dekhta Hai Par Waha Koi Nahi Tha.
Ladki: “Agar Tum Sach Mein
Mujhse Pyar Karte To Kabhi Piche Mud Kar Na Dekhte I Hate You”
Moral: Moral Words Kuch Ni Bas Ladki Zara Tej Nikali.
by Pak101.com (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)