Ist position
Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News
channel walu ne pucha
K ab kia kro gay? Pathan
bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1124 views
Similar Jokes
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor
Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par
Jata Hai Na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
Zardari: Gillani sahab,
kahan ja rahay ho?
Gelani: India
Zardari: India kis liye?
Gillani: Sir
Afridi nadan hay kahein wo WORLD CUP sasta na baich de.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Oye!what R U doing?
Banta- Recording this baby’s voice.Santa- Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by this.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Taxi Driver: Petrol Khatm Ho Gaya Hai Gadi Aage Nahi Ja Sakti
Sardar:Koi Baat Nahi
Reverse Lelo, Vapas Ghar Chalte Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Father: I hear you skipped school to play football.
Son: No I didn't, and I have the fish to prove it!
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?
Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein
Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha
Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ek black aur ek white shocks pehenkar school aata hai.
Madam : Ghar jao aur moje
badalkar aao.
Santa : Koi fayda nahi, waha bhi ek black aur ek white moja hi rakha hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)