Film Director: Tum ko 200 feet
Film Director: Tum ko 200 feet ki height se swimming pool me jump lagana hai.
Film Actor: Par mere ko tairna nahi aata, mein doob jaunga.
Film Director: Chinta Mat Karo, pool me paani nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Lafz lafz likhon teri tareef mai,
.
.
.
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Kafi hain ya aur likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. And stay home at night!"
An old granny overheard and spoke up, "Honey, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr
ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr
arbi ko boht mara, logo ne pucha to
Bola. ye kameena Bath Room me
TILAWAT kar rha ta.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1 Pendu Lady Ki Shadi 1 UK Return Admi Se Hogai.
1 Din Uska Banda Khana Khate Hue Mar Gya.
Larki Ne Logo Ko Bataya,
Haye Pani V Nai Mangia,Bs Water Water Krda C
by Pak101.com (few years ago!)
wife : ” Ghar nahi aa sakti..” Car ka stearing, gear, break sab chori ho gaya hai..” . .
After 1hour, SHe calls back : “Aa rahi hu, galti se pichli seat pe baith gayi thi..”
by tanveer hussain (few years ago!)
PROFESSOR TO MUNNA: Gandhi Jayanti k baray mein batao?
MUNNA: Bole tu Gandhi bahut jabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin pata k yeh Jayanti kaun hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do bachche aapas main baat kar rahe the.
Pahle bachcha:-pata hai,mere papa kal nai mummy
laye hain ,wo bahot achchi hai.
Doosra bachcha:- pata hai pata hai, pichle saal who
meri mummy reh chuki hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Class Mein Lecture Dete Hue Kehti Hai.
Teacher: “Agar Irada Pakka Ho To Jo Hasil Karna Chaho Woh Zarur Milta Hai”
Student: “Rehne Dein Miss, Aagar Aisa Hota To Aap Meri Miss Nahi Misses Hote“
by Pak101.com (few years ago!)
Medical College ki Larkiyan
Sardar: Agr khjoor k darakht pe char jaon to kia engineering college ki larkian nzer aen gi?
Pathan: Han! Or hath chor de ga tu medical college ki bhi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar proposed a Girl……
Girl said Im 1yr elder to you………..
Sardar said Oye No Problem Soniye,Ill marry you NEXT YEAR.
by hearthackervsgirls (few years ago!)