Do sardar
Do sardar raat ko ghoom rahy thy
1st sardar:
bohat garmi hy yar
2nd:
Han yar agar din hota to kahin chhaon mai beth
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
'1 gujjar ko zorr se cheenk aai to us ki dhoti gir gai,
Wo dhoti pakar k bola :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu & Ladki standing on the bus stop:
Pappu to ladki: nice lipistic
ladki : thanks
Pappu : nice top & jeans
ladki : thanks
.
Pappu : nice ear-ring
ladki : thanks
.
Pappu : nice neckless .
Ladki : Aawwwwwwwwww thank u so much
BHAIYA:))
.
Pappu: kamaal hai fir bhi bilkul chudel lag rahi hai...
Pappu rocked.....girl shoked...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Pak101.com (few years ago!)
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengay.
by Pak101.com (few years ago!)
Phatan Gehri Soch Mai
Wife: Kia Soch Rahe Ho?
Phatan: Ye Geo News Walon Ko Kese Pata Chalta He?
Wife: Kia?
Phatan: Yehi K
“Ap Dekh Rahe Hen
Geo News”…
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K
1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…
Sardar:
NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)
by Pak101.com (few years ago!)
If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor
soaps as the Drama Queen, what would be the
name of the serials ?
Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Khudkushi kar raha tha,
Kisi ne kaha aisa kyon kar rahe ho?
Pathan: Hamara bivi hamare dost k sath bhag gai hai.
Or hum apna dost k baghair ji nahi sakta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Khuda ka lakh lakh sukar
hai k pakistan 13 August ko aazad nai howa..
DOST: (Heran hote hoe) Q.??
Pathan:phir hum 14 August kese manaty!! :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya
FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)