Laash ka kia karain?
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi .
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi .
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1090 views
Similar Jokes
Misbah:
Hm Sachin Ko Ksi Hal Me 100th Century Nai Bnany Daingy
Gull: Mgar Hm Usy Rokenge Kese,Wo To Fit Or Form Me Hy
Misbah: Hm 90 Pe All Out Ho Jayenge :-)
by Abdul Sami (few years ago!)
'In a group 3 friends were explaining to their 4th Pathan friend that Pathan’s a....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Pappu, how do you spell Crocodile?
Pappu: K-R-O-K-O-D-A-I-L
Teacher: No, that’s wrong
Pappu: Maybe it’s wrong, but you asked me how I spell it!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta Phone Par Apni Maan Ko Bola.
Beta: “Hello Maan, Ek Gud News Hai”
Maan: “Kya Hua?”
Beta: “Hum 2 Se 3 Ho Gaye”
Maan Ne Khushi Se Uchalte Hue Pucha: “Ladka Hua Ya Ladki?”
Beta: “Nahi Maan, Aapki Bahu Ne Dusri Shadi Karli“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Sardar: How many apples can u eat with empty stomach?
Sardar:4 apples.
Girl:U can eat only 1 apple bcoz when u eat 2nd apple then ur stomach is not empty.
Sardar:Wah yar kamal kr diya, myn apny doston ko b bataon ga,
Sardar to his frnd:
How many apples can u eat with empty stomach?
Frnd:6 apples
Sardar: O jaa yaar.. tu 4 bolda ty enna shugal lagna c…
by Hassaan Chohan (few years ago!)
A husband and wife were involved in a petty
argument, both of them unwilling to admit they
might be in error.
"I'll admit I'm wrong," the wife told her husband
in a conciliatory attempt, "if you'll admit I'm
right."
He agreed and, like a gentleman, insisted she go
first.
"I'm wrong," she said.
With a twinkle in his eye, he responded, "You're
right!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ko koi phone pe tang karta tha aik din pathan ne aik new sim li aur us ko phone kia ab me ne wo sim band kar di hai ab tera baap bi mujhe tang nai kar sakta
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan :chilkay samait KELA kha raha tha.
Admi: Is ko cheel to lo.
Pathan: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen hai is k andar KELA he hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Munna Bhai: Circuit! Bapu kapde kyon nahi pehante the? Circuit: Bhai bolay to Bapu bhi us time ke Salman Khan the.
by Pak101.com (few years ago!)