Pakistani to American
Pakistani to American: Tum choron k sath kya Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte hain. Un k khany peeney ki her cheez ka khayal rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi, Tum abhi hum se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 818 views
Similar Jokes
Bush ne bivi ko surprise
dene k lie Naqli darhi monchain laga k rat ko chupke se bister men so gaya. adhi rat ko bivi ki ankh khuli to us k mun per hath phera or khushi se ucchal kar boli USAMA tum aaj phir aa gaye?????
by Pak101.com (few years ago!)
Bhakt: Meri shadi Aishwarya se karwa do. Bhagwan: Aishwarya ki ek saari 1 lakh ki hai. Kharch utha paoge? Bhakt: Bhagwaan koi upay bataiye. Bhagwan: Mallika Sherawat
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: aji, koi peeche mere pair choo rahaa hai.
Husband: peeche mud ke apna chehra dikha, woh choonaa bandh kar dega
by Pak101.com (few years ago!)
BOy:MujHe Aisa Kaam Batao
Jis Mai Kuch Karna Na Pare
Log Mehnat
Kare Or Paisa Mujhe Mile
BABA:Jaa Beta Sarson Ka Tel Laga Kar Ulta
Lait Ja.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Taxi Main Ja Raha Tha. Achanak Taxi Ruk Gayi.
Sardar Driver bola: Sir Taxi Aage Nahi Ja Sakti, Petrol Khatam Ho Gaya Hai.
Funny Santa: Koi Baat Nahi Taxi Vapis Ghar Ko Le Chalo.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I Failed in Every Subject Except For Algebra.
Banta: How did you Keep from Failing That?
Santa: No! I didn’t take Algebra.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy was going with his girlfriend.
Friend asked: Who is she?
Boy: My cousin
Friend: Last year she was my cousin
by Pak101.com (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji
kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan
Khan thay!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by Pak101.com (few years ago!)