Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Lawyer to Santa: Geeta pe Haath Rakh Kar Kaho K…
Santa: Ye Kya, Seeta Ko Haath Lagaya To Court Main Bulaya. Ab fir Geeta Pe Haath!
by Pak101.com (few years ago!)
Mumy ye schol kya hota H
Beta ye wo jagah he
jaha parent ko luta aur bacho ko pita jata he
by Pak101.com (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sardarji photographer is focusing
a dead body’s face in a funeral function,
suddenly all dead persons relatives beat him.
why? He said “SMILE PLEASE”
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher: Who is the Father of Ibn-e-Seena?
Pathan soch main Gumm...
After some time, Pathan Answered:
John Cena!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Girl apne boy friend se:me maa banne wali hun.
Boy:Nai
girl:are sun to dakan tere baap ne mujhe paros kia hai me teri maan banne wali hun.
by Sabir shah (few years ago!)
3 boys where going on a motor cycle.
policeman gave hand to stop them. A sardar shouted
oye pehle hi teen bhete nayen tu kithay bethen ga
by Pak101.com (few years ago!)
gSanta went to see a gal for marriae. Their families decided to leave them for some talk. After some time santa asks: “behenji, tusin kinne behen-bhai ho?” Girl: “Vaise taan 3 si, par hun 4 ho gaye.”
by Pak101.com (few years ago!)