Gang of sardar
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled
Red Wine,
Happily they drank & went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
Larki (sharma k): Ye Pyar kya hota hai?
Larka: pyar ka rishta 2 insano main wohi hota hai jo cement or rait k darmiyan pani ka hota ha..
farz karo
larka=cement
Larki=rait
love=pani
ab agar cement or rait ko aapas main mila diya jaye to wo strong nahi honge
lekin
agar in main pani mix kar diya jaye to koi in ko juda nahi kar sakta
Larki (hans k):
Kamine tu shakal se hi mazdur lagta hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa shayari karte hue: insurance wale bhi kya gajab dhate hain….
Insurance agent: kya?
Santa: insurance wale bhi kya gajab dhate hain logo ki biwiyo ke pas ghanto baith kar unke pati ke marne ke fayde samjhate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Ladkiyan Kabhi Khud Pyhar Ka Izhar Pehle Q Nahi Karti?
Intresting Jawab.
Taki Break-up Karte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Pichhe Pade The Main Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan k paas 1 mehman aaya.
Pathan bola: ”o yara is pankhe k niche betho tumhe
sawaab milega.
Mehman:wo kese?
Pathan: hm ye pankha masjid se utaar k laya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Today is Sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets.
Wife: why three?
Husband: 4 u and ur parents.
by tanveer hussain (few years ago!)
Dada: Puter ander sey merey dant tu ley aa,
Beyta: Mager dada g roti tu abhe bani nhe,
Dada: ohh nhee! beyta samney wali Budhi nu smile deyni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Rano k Pappa ; Paper kesa hua?
Rano : Q1 reh gya, Q2 aa nhi raha tha,
Q4 karna bhol gya, Q5 nazar nhi aya
DAD: OR Q3?
SON: Sirf wohi ghalat hua hy..
by haleema sadia (few years ago!)
Sardar apne tota SE :Mitthu,
Jalebi khyega
TOTA : Bagairta Khud Kha le.
Phle Mirchi khila-khila k
Bawaaseer karwa di ab Sugar
bhi krwyega kya
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Kunwari ladki ko bachcha ho gaya . uske baap ne poocha yeh bachcha kis ka hian
ladki : Papa missed call to sab marte the pata nahi kiss ki recieve ho gayi
by Pak101.com (few years ago!)