Teacher se pyar kerna
Boy: Yaar Bohat Mushkil Hai ''Teacher'' Se Pyar
Karna.
Friend- Kyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy- Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh
Kar Check Kar Dia..!! Or Boli Handwriting Improve
Karo.:)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Ligh jane k bad mombti le k wash room ja raha tha
aae dost
koi kamina phoonk mar k keh geya
happy birth day to you
by Sabir shah (few years ago!)
In what way are a lawyer and a boxing referee different?
A boxing referee doesn't get paid more for a longer fight.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: What Is Ur Job
Boy: I 'm In Admin Department
Girl: Which Company?
Boy: Array Facebook Pay 2-3 Pages Ka Admin Hoon Or Kya Chahiye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kuch log itne
Itne
Itne
Itne
Itne
"Perfect" hote hain k un k liye
Tareef k alfaz kam par jate hain
for Example
"Aap"
.
.
.
Mujhe hi dekh lain!! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar ko sapne me ek ladki ne chappal mari,
2 din tak sardar apne bank nahi gaya,
Qnki bank me likha tha..
“Hum aapke sapne ko hakikat me badalte hain”
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.
Pundit started giving an apple to the girl everyday.
Sardar Doctor asked: WHY ??
Pundit: An apple a day keeps the doctor away!
Make Your Friends Smile
Forward this joke to Friends
by zohaib (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Santa Ne Reliance Ka Mobile Purchase Kiya Or Banta Ko Dikhate Hue Bola
Santa: “Yaar Ek Bat Mujhe Aaj Tak Nahi Samajh Mein Aayi”
Banta: “Konsi?”
Santa: “Yaar Reliance Ke Phone Ke Piche 3g Cdma Kyun Likha Hota Hai?”
Banta: “Oye Yaar Tujhe Itna Bhi Nahi Pata, 3g Cdma Ka Matlab Hai = 3 Gujrati Chor – Dhiru, Mukesh, Anil.“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband TV k Saamne betha Ro Raha tha
Wife: Tum konsa Serial daikh rahe ho jo itna ro rahe ho
Husband: Ye Serial nahi hamari shadi ki CD hy!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Plz Bike Tez Na Chalao
Mujhey Dar Lag Raha Hai
Sardar:
Agar Tujhe Bhi Dar Lag Raha Hai
To Meri Tarah Ankhein Band Kar Lay
by Pak101.com (few years ago!)