Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Boss to Secretary: For a week we'll go abroad.
She calls her Husband: For a week I & boss going
abroad.
Husband calls Girl-Friend: Wife going, let's go for
outing.
Girlfriend calls her student: For a week you are
free.
Little boy calls his Grandpa: I'm free.
Grandpa(Boss) calls Secretary: Tour cancelled.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dafa aik topian bechne wala darakht ke neche so raha tha ke wahan pr bandron us ki sari topian le kr dal len jab wo utha to daikh preshan ho gya
phr use yaad aya ke us ke dada kehte the bander nakal utarte hain
yeh soch ker us ne apni topi phainkdi
jo topi us ne phainki thi wo aik bander ne utha li or kaha hamare dada ne bhi hamain bataya tha
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA BAR BAR ZEBRA CROSSING PE IDHAR UDHAR CHAL RAHA THA......
.
.
.
.
WO KYA SOCH RAHA HOGA....
.
.
.THINK?
.
.
.THINK.?
SAALA YE PAINO BAJTA KYON NAHI HAI....
by Pak101.com (few years ago!)
O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar : Aba G !!
Mein Apni BV Nu Sms Kita K Raati Awaaga……
Men Kaaar Gayaaa Te O Kisy Hor Naal Suti Di C ….
Hun Men Onu Talaq Deni We….
Aba G : Chal Chadd Puttar , Kee Pata Onu SMS Naaaa Milyaa Howe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: dear tumhari gardan par ajeeb si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.
Wife:Wo kiya?
Husband: Tumhara 'moun'.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?
Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
by Engineer Rizwan (few years ago!)