Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1009 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boss to Secretary

Boss to Secretary: For a week we'll go abroad.
She calls her Husband: For a week I & boss going
abroad.
Husband calls Girl-Friend: Wife going, let's go for
outing.
Girlfriend calls her student: For a week you are
free.
Little boy calls his Grandpa: I'm free.
Grandpa(Boss) calls Secretary: Tour cancelled.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo Teen Words Batao Jo Subse

Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!

by Pak101.com (few years ago!)
Hoshyaar bander

Aik dafa aik topian bechne wala darakht ke neche so raha tha ke wahan pr bandron us ki sari topian le kr dal len jab wo utha to daikh preshan ho gya
phr use yaad aya ke us ke dada kehte the bander nakal utarte hain
yeh soch ker us ne apni topi phainkdi
jo topi us ne phainki thi wo aik bander ne utha li or kaha hamare dada ne bhi hamain bataya tha

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
farq kya hai

Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya

by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA BAR BAR ZEBRA

SANTA BAR BAR ZEBRA CROSSING PE IDHAR UDHAR CHAL RAHA THA......
.
.
.
.
WO KYA SOCH RAHA HOGA....
.
.
.THINK?
.
.
.THINK.?

SAALA YE PAINO BAJTA KYON NAHI HAI....

by Pak101.com (few years ago!)
O sms parhne wale

O sms parhne wale Teri to?

teri to?

teri to?

teri to?

teri to?

teri to?

teri to?

?

?

?

Bht yad arai hai yar ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar and his father

Sardar : Aba G !!

Mein Apni BV Nu Sms Kita K Raati Awaaga……

Men Kaaar Gayaaa Te O Kisy Hor Naal Suti Di C ….

Hun Men Onu Talaq Deni We….

Aba G : Chal Chadd Puttar , Kee Pata Onu SMS Naaaa Milyaa Howe

by hearthackervsgirls (few years ago!)
gardan per ajeeb si chez

Husband: dear tumhari gardan par ajeeb si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.

Wife:Wo kiya?

Husband: Tumhara 'moun'.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer Ko Army se nekal dya

Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya

Kyu?

Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Cockroach k liye Powder

Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..

by Engineer Rizwan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook