Bat ko mzak me ni lena

Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 814 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Johnny lever

johny lever: I lost my cheque book.
Bank manager: B carefull any one can put ur sign!
Johny: I'm not a fool, i have already signed all the
cheques..............keepsmilng

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aag lagane wali cheez door rakhen

Leadies ko petrol pump k bahir kiun motor cycles se utar dia jata hai
\
/
q, k


~
petorl pump pe likha hota hai aag lagane wali cheezein door rakhen

by Sabir shah (few years ago!)
Doctor Ko Muaf Kar Doon?

Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena

Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?

Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?

by Pak101.com (few years ago!)
BIRDMAN

Little girl: "Why does your son say, 'Cluck, cluck, cluck?'"
Mother: "Because he thinks he's a chicken."
Little girl: "Why don't you tell him he's not a chicken?"
Mother: "Because we need the eggs."

by khalid hussain (few years ago!)
Mujhe us Ladki se bachao

Santa - "Mujhe us Ladki se bachao."
Banta - "Kya hua?"
Santa - "Jab se Maine kaha 'Dil Cheer ke Dekh tera hi Naam hai' Saali Chaku le ke Piche hi pad gayi hai."

by Pak101.com (few years ago!)
Machar with Tourch

Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:

Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai. -

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I Love U Girl:Bhonk mat

BOY :I Love U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Will Die 4U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Can't Live without U
Girl:Bhonk mat

BOY:I Will Send U EsyLod
Girl:Realy?
BOY:Bhonk mat;)

by Pak101.com (few years ago!)
Son: Papa aaj meri Miss

Santa’s Son: Papa aaj meri Miss ne aisa sawal pucha jiska jawab sirf Merey paas tha.

Santa: Oye Shabash puttar, kya sawal tha?

Son: Ye class main PAAD kis ne Mari?

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: khane main kya banau?

Wife: khane main kya banau?
Huband: kuch bhi bana lo..kya
banaogi?

Wife: jo aap kaho
Husband: dal chawal bana lo

Wife: subah hi toh khaye the
Husband: toh roti sabzi bana lo

Wife: bachche nahi khayenge
Husband: toh chhole puri bana lo

Wife: mujhe fried cheezon se
heavy lagta hai

Husband: egg bhurji bana lo
Wife: aaj thursday hai
Husband: paranthe?

Wife: raat ko paranthe nahi khana chahiye
Husband: hotel se mangwa lete
hain

Wife: roz roz bahar ka nahi khanachahiye

Husband: toh phir kya banaogi?
Wife: jo aap kaho

by Pak101.com (few years ago!)
la-ilaj ho TUM

Dr: Ap k shohr theek ho skte hn Agr ap inka khayal rakhen,
Tension na den, Larai na kren or in ke Khidmat kren.
Husbnd
Dr. ne kia KAHA?
Begum: la-ilaj ho TUM.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook