Bat ko mzak me ni lena
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 814 views
Similar Jokes
johny lever: I lost my cheque book.
Bank manager: B carefull any one can put ur sign!
Johny: I'm not a fool, i have already signed all the
cheques..............keepsmilng
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Leadies ko petrol pump k bahir kiun motor cycles se utar dia jata hai
\
/
q, k
~
petorl pump pe likha hota hai aag lagane wali cheezein door rakhen
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Little girl: "Why does your son say, 'Cluck, cluck, cluck?'"
Mother: "Because he thinks he's a chicken."
Little girl: "Why don't you tell him he's not a chicken?"
Mother: "Because we need the eggs."
by khalid hussain (few years ago!)
Santa - "Mujhe us Ladki se bachao."
Banta - "Kya hua?"
Santa - "Jab se Maine kaha 'Dil Cheer ke Dekh tera hi Naam hai' Saali Chaku le ke Piche hi pad gayi hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai. -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BOY :I Love U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Will Die 4U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Can't Live without U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Will Send U EsyLod
Girl:Realy?
BOY:Bhonk mat;)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa’s Son: Papa aaj meri Miss ne aisa sawal pucha jiska jawab sirf Merey paas tha.
Santa: Oye Shabash puttar, kya sawal tha?
Son: Ye class main PAAD kis ne Mari?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: khane main kya banau?
Huband: kuch bhi bana lo..kya
banaogi?
Wife: jo aap kaho
Husband: dal chawal bana lo
Wife: subah hi toh khaye the
Husband: toh roti sabzi bana lo
Wife: bachche nahi khayenge
Husband: toh chhole puri bana lo
Wife: mujhe fried cheezon se
heavy lagta hai
Husband: egg bhurji bana lo
Wife: aaj thursday hai
Husband: paranthe?
Wife: raat ko paranthe nahi khana chahiye
Husband: hotel se mangwa lete
hain
Wife: roz roz bahar ka nahi khanachahiye
Husband: toh phir kya banaogi?
Wife: jo aap kaho
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Ap k shohr theek ho skte hn Agr ap inka khayal rakhen,
Tension na den, Larai na kren or in ke Khidmat kren.
Husbnd
Dr. ne kia KAHA?
Begum: la-ilaj ho TUM.
by hearthackervsgirls (few years ago!)