Story sunao with moral
Tchr: story sunao with moral.
Santa: 1din hm un k gar gye to wo soye huye the,1 din wo hmare ghar aye to hum soye huye the.
Moral: Jaisi karni, waisi bharni.
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
MODERN BEIZZATI…
Boy: I luv u
Girl: Apni shakal dekhi hai kya?
Boy: Dekhi hai tabhi to tere paas aaya warna Katrina Kaif ke paas na jata!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife; agar main pakistan ki sb sy bari choti K2 pr charhny main kamyab ho jaon, to ap mujhy kia dain gy?
Husband; Dhakkaa...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa- tu mujhe 3ooo/= de, 2 mahine k bad main
tujhe lota dunga.
2 mahine k baad....
Banta- chal apna vada pura kar.
Santa- ye le......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
) (
(___) Ye le Lota...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy doing maths home work,
"2+2 son of a bitch is 4"
Mom was shocked.
She went to the teacher.
Teacher aid: we teach 2+2 sum of which is 4
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi ke bad dusre din Parul apni dady se: Meri unse ladai ho gayie!
Dady: Shadi mein jhagde toh hote rehte hai fikar mat karo.
Parul: Woh toh thik hai par ab “LAASH” ka kya karu
by Pak101.com (few years ago!)
Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!
by A. Sami (few years ago!)
santa to Banta:
Agar Neend Na aaye to kya karna chaiye?
Banta: Neend ka Intezar karne se acha hai k So hi jayo
by Pak101.com (few years ago!)
Fisrt Sardar: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Second Sardar: Yaar maine ink lagayi hai.
Fisrt Sardar: Woh kyun.?
Second Sardar: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai yaar…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Cinema main khawaateen k huqooq
per film chal rahi thi.
1khaatoon ne josh mein naara
lagaya:
aaj ki aurat kiya nahi kar sakti?
Pathan bola road per peshaab.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)