Mobile aur ptcl me farq
Sardar:mobile aur ptcl me kia farq hai?
Pathan bahut soch kar bola: ptcl me number ungli se aur mobile se angothe se dail karte hain
by Sabir shah (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Inspector Pappu Se: Tum Kis Apraadh Ke Liye, Jel Aaye Ho
Pappu: Kya Bataun Sir, Government Se Competition Ho Gaya Tha?
Inspector: Kis Baat Ka? Funny
Pappu: Note Chaapne Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.
Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.
Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”
Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro Rahe Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Medical College ki Larkiyan
Sardar: Agr khjoor k darakht pe char jaon to kia
engineering college ki larkian nzer aen gi?
Pathan: Han! Or hath chor de ga tu medical college
ki bhi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bas Stop Pe Pappu Ek Ladki Ko Taad Raha Tha
Ladki Ne Usko Tokte Hue Puchha
Ladki: “Mujhe Aise Kyun Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Bahan Nahi Hai Kya?”
Pappu: “Hai Na, Isliye To Dekh Raha Hu”
Ladki: “Kyu?”
Pappu Muskurate Hue Bola: “Wo Kya Hai Ki Meri Bahan Ko Ek Bhabhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?
Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa :I Spoke 2 Sania Mirza
Yesterday On D Phone!
Banta :Dats Great!
What Did She Say?
Santa :Just
Wrong Number!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher to Student : Last Semester you were roaming
with that girl and this semester you are roaming with other.
What you think of yourself?
Boy : Syllabus changed mam.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Lahore ISI bomb blast k bad Ek pathan ro rha tha.
Major Rohail: Zakhmi ho? Koe aziz halak ya zakhmi Ho gya hy?
Pathan: Oy! Khocha hmara naswar Shaheed ho gaya hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Raat,
ek Chor,
ek Sardar k Ghar me Ghus gaya aur bola: SONA kaha hai?
Sardar: Ullu k patthe,
pura Ghar khaali hai kahi bhi jaake SOJA
by Mazhar Khan (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Mohammad Ali (few years ago!)