Interviewer : What is the reason to change thejob?
Interviewer : What is the reason to change the
job?
Funny Engineer : My previous company address was
changed, and they forgot to give me the address.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 936 views
Similar Jokes
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by Zia Rasool (few years ago!)
Jab Kutte Ki Maut Aati Hai...
.
To...
.
Kutta Mar Jata Hai
Aap Tension Mat Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:stand up ,tell any two pronous.
Studend:woh.... Me
teachar:very good sit down
by Sabir shah (few years ago!)
2 Admi Motor Cycle Par
Pankha Ly Kar Ja Rahe They ,
Ek Sardar Ne Dekh Liya Or
500 Ki Texi Karwai Or
Un Ke Pichey Lag Gya,
Kuch Fasle Par Un Ko Roka
Or Donon Ko 1,1 Lagai Or Bola,
Bijli Agy Nai Labdi
Tusi Sakootaran Te Vi Pakhey Laey Hoay Ney!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Pak101.com (few years ago!)
Pati ghar pahuncha to patani ne goshana
ki – maine aaj naukarani ko nikal diya hai.
Pati udas hokar – Are, use ek mauka to
diya hota.
...
Patni(Pati Se) – Per mai aapko koi mauka
nahi dena chahati.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte
by Pak101.com (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. . Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)