Pending Pyaar
Meri mohabbt ka bhi kya ENDING tha.. meri mohabbt ka bhi kya ENDING thaprapose kiya tha mene use SMS pe jo uske SHADI tak PENDING tha..
by Pak101.com (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Ek Pathan Jahaz Mein Ek Seat Par Beth Gaya Aur Wahan Se Uthne Ka Naam Hi Nahi Le Raha Tha,
Logon Ne Bohat Minnate Ki Magar Woh Na Mana Aur Bola: “Khan Ka Zuban Ek Hai Hum Apna Faisla Nahi Badlega”
Ek Shakhs Ye Sab Dekh Raha Thha Vo Pathan Ke Pass Gaya Aur Uske Kaan Mein Kuch Bola To Pathan Forn Uthkar Agli Seat Par Beth Gaya
Log Hairan Ho Gaye Aur Uss Shakhs Se Pucha Ke Tumne Ussey Kya Kaha Jo Woh Maan Gaya.
Admi Ne Kaha: “Simple Mene Puchha, Khan Sahab Aap Kahaan Jaoge?”
To Pathan Ne Bataya: “Dubai”
To Maine Kaha: “Dubai Ki Seet Agli Hai, Yeh To Australia Ki Seat Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:
Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta:
Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:
Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta:
Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi
Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police officer Pathan se :
Tum ham ko janta nahi hai, ham yahan ka
DSP hai.
Pathan : Tum DSP hai to ham M.W.P hai. Tameez se
baat kero warna acha nahi ho ga.
Police : Sorry sir! per ye M.W.P kiya hota hai????
Pathan : Mong Phali Wala...:-p
Happy Mong Phali Season
by @irha@ (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na !
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Do Aurton Ko Bees Saal Ki Saza Mili.
Bees Saal Ek Sath Jail Mein Guzaar Kar Jab Dono Rihaa Hui.
Toh Ek Ne Kaha: “Chalo Abb Baqi Batein Ghar Ponch Kar Karte Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
For A Boy Its Easier To Pick Up A Girl Of Weight 60kg . . .
But For The Same Boy Its Quite Difficult To Pick Up A Gas Cylinder Of Weight 14.2kg . .
Strange. . .
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA - BABA MUJHE KOI AISA KAAM BATAO JAHAN MUJHE KUCH NA KARNA PADE, LOG KAREN AUR MUJHE PAISE MILE.
BABA-JA BETA. "SULABH SHOCHALAYE" KHOL DE. .
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by hearthackervsgirls (few years ago!)