HAQIQAT
HAQIQAT:
Agr Aap kahin jaldi me ja rahe hain
aur "Kaali Billi" Aap ke Aage se guzar
jaye to iska mtlab Hai ,
?
.
.
.
.
.
.
.
"KAALI BILLI" Aap se Ziada Jaldi me hai. -)
Gor se parny ka shukriya
by Mazhar Khan (few years ago!) / 831 views
Similar Jokes
Santa interview k liye jata hai. Boss- aapka janm
kahan hua hai?
santa- tiruvantpuram.
Boss- spelling batao?
santa- nahi - nahi goa me hua tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad:result ka kya hua
Son:aba aik good news hai aur aik bad news
Dad:good news bata
Son:mai pass ho gya
Dad:GREAT aur bad news
Son:good news galat hai. ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
Son:Me School nahi jaunga
Mom:kyu?
Son:Naukri krunga
Mom:4thClass padhkar kya Kam karoge?
Son:3rd class ki ladkiyo ko tution padaunga;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Saurav Ganguly: Yes,England Main Shirt Sirf Main
Hi Utar sakta Hoon.
MS Dhoni: Kya Karoon Dariyadili Kaam Nahi Aayi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Thora sa apna face mobile ki
screen k samnay karo Thora sa
or Thora left Bas bas thek he
Hilna nhi Lakh d Lannet e
Kbhi sms b kr dia kro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ? Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . . . =P ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha peida hotay hi cheekha: Mujhay kuch nazar nhi aa raha, Mein andha houn..,
Nurse: Stupid, light nhi hai.!
Bacha; Oh tuwadi khair ” Ay Pakistan te nai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
What does Sardarji do when he has one white sheet and wants an extra sheet?
He makes a photocopy of the white sheet
by Pak101.com (few years ago!)
1 persn 2 other:
Tune uske liye cigrt chodi?
Ha Daru chod di?
Ha Jua chod dia?
Ha To fir shadi kyu nai ki?
Kyuki itna sudhar gaya tha ki usse acchhi mil gayi!
by Pak101.com (few years ago!)