Train mein warning likhi thi :
Train mein warning likhi thi :-Bina ticket safar karne wale yaatri “Hoshiyaar.”
Santa :-Waah, toh jisne ticket li woh “Ch#t*ye”? =
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
A lawyer calls his client to tell him about his fee
schedule.
"Alright," the lawyer says looking through his
papers. "You owe me $1000 down and $417.58
cents each month for the next thirty-six months.
"What! That sounds like a car payment schedule,"
retorted the client.
"Your right. It's mine.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Aapko pata hai sharab peena haanikaarak hai…. aur is baarey main mujhe aapse baith kar baat karni hai.
Patient: Theek hai doctor, Sham ko chandni bar mein milte hain wahan baithte hain……
by Pak101.com (few years ago!)
A mouse was going with its kids.a CAT jumped infront of them. Mouse shouted:" BHOW BHOW"
Cat ran away,
Mouse:"that's the advantage of learning foreign language
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: DELHI May Kutubminaar Hai.. A Student Was Sleeping..
Teacher Wakes Him Up & Asks: "Wht Did I Say"? Student: "Delhi Mey Kutta Bimar Hai" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Roz Pochti Hai Kya Humein Yad Karte h0
Ab Usay k0n Btaye k Yad krna Itna Asaan h0ta To Hum Apni
.
.
Class Main TOp Na Kar Letey
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Aur Ek Admi Ki Kisi Bat Par Behas Ho Rahi Thhi
Aadmi: “Abe Hum To Udti Chidya Ke Bhi Par Gin Lete Hain”
Santa Uspar Huste Hue: “Issmein Kya Mushkil Hai? Do Hi To Hote Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya srdar ne dekha to Chor bhaga,
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay nikal gya
.
.
.
.
Sardar:Aik tay chori utto saday nal raisaan.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: Boss Maine Galati Nhi Kiya.
Fir B Aap Muje Saza Q De Rahe ho?
Ajit: Idiot,Zamana Pre-Paid Ka Hai
Pahle Saza Bhugato,Baad Me Galti karo..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar asked his servant to Go and water the plants.
Servant replied It”s already raining.
Sardar said: So what take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?
Sardar:doctor ne kya c
.
.
Enu goli kut k deni aa.;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)